Toon posts:

Etech router voor Motorola modem van wanadoo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week en tweedehands router gekocht om mijn Wanadoo verbinding te delen. Ik wilde niet teveel kwijt, aangezien dit een tijdelijk oplossing is dus dacht ik misschien een goeie tweedehandse te krijgen.
Nu is het probleem dat deze router niet werkt met het witte Motorola modem (het is de witte Etech).

Dus maar weer een nieuwe kopen dacht ik, dus naar een winkeltje bij mij om de hoek geweest om te vragen welke. Een vriend van mij zei dat ik de blauwe Etech's moet hebben, maar in de winkel kwamen ze weer met een witte aan.

Het is deze.

http://www.e-tech.nu/prod...rformxstreamadslcable.htm

Nu is mijn vraag, WERKT DEZE DAN WEL? (voordat ik weer voor ruim 90 euro de boot in ga)

Bij voorbaat dank voor jullie hulp. }:O

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:33

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Ik heb zelf die witte ook, maar wel met een chello lijntje maar het werkt perfect hoor. En ik heb ook Motorola modem. Dus denk wel dat hij het doet

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-12 23:40

Wok

Dakloos...

Zou niet weten waarom het niet met een motorola modem zou werken :?.

Het zelf ook 'witte' E-tech uit bovengenoemde link. Werkt hier perfect. Weliswaar i.c.m. COM21 modem, maar toch. Het principe lijkt me hetzelfde.

Hoezo ga je voor 90 (!) euro de boot in? Router heeft me 36,50 gekost, dus ik ben wel heel benieuwd waar jij de router vandaan hebt.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hij moet P2TP ondersteunen en dat doen ze niet allemaal, kijk daar maar naar in de specs :)

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-12 23:40

Wok

Dakloos...

Bierkameel schreef op 17 August 2003 @ 18:52:
Hij moet P2TP ondersteunen en dat doen ze niet allemaal, kijk daar maar naar in de specs :)
P2TP :?

Wat is dit? Ik ken wel PPPoE en P2P, maar dit zegt me niks. :{ Enlighten me ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Wok op 17-08-2003 19:34 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-12 21:59
oh>it

Verwijderd

Topicstarter
L2TP bedoeld ie

Kheb et al gevonden, gewoon een Vigor kopen
Pagina: 1