na update van bios (gigabyte 7n400-l1) bleek mijn systeem niet te moeten onderdoen voor een deluxe bbq. (AMD Athlon XP 2600+ 333Mhz fsb)
zou je het zo denken
(temp ondertussen al 251 graden still counting) :d
(temp ondertussen al 251 graden still counting) :d
Je zou nog even jouw hand op de heatsink kunnen leggen.
Plakt die vast dan weet je genoeg maar ik denk ook dat dit een foutje is. Wat zegt MBM5 ei'k?
Plakt die vast dan weet je genoeg maar ik denk ook dat dit een foutje is. Wat zegt MBM5 ei'k?
[ Voor 3% gewijzigd door bazs2000 op 17-08-2003 16:27 ]
lol, daar kan ik niet tegenop, probeer speedfan es of iets anders om de goede waarden uit te lezen.
Misschien een bios update net zoals bij de asus? Zou kunnen helpen.
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Hij zei toch dat ie een bios update had gedraaidSpeedBart schreef op 17 August 2003 @ 16:28:
lol, daar kan ik niet tegenop, probeer speedfan es of iets anders om de goede waarden uit te lezen.
Welke bios heb je er precies op staan?
bij mij waren die waarden ook extreem op mijn GA 7n400 pro bordje (19C voor een Palomino 2000+).
bij de nieuwe bios kloppen ze stukken beter (F10 in mijn geval).
bij mij waren die waarden ook extreem op mijn GA 7n400 pro bordje (19C voor een Palomino 2000+).
bij de nieuwe bios kloppen ze stukken beter (F10 in mijn geval).
Tuurlijk is dit niet echt. maar k vond wel leutig. en dit topic kan dan dienen om zoveel van deze vreemde fouten in te verzamelen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()