Ik ben bezig met een lay-out van een website. Ik zit echter met een probleempje. Voor de duidelijkheid heb ik even een screenshot gemaakt:

Je ziet aan beide kanten een gradient achtergrond, daaronder nog 2 lege witte cellen. In de midden komt de tekst, als de tekst langer is dan wat IE op 1 pagina kan laten zien moeten de 'witte cellen' onder gaan rekken en niet de cellen met de gradient achtergrond. Hoe krijg ik dat zo? Hier is de source:
Sorry van de vele 'br en', heb ik even gedaan om de middelste cel lang te krijgen

Je ziet aan beide kanten een gradient achtergrond, daaronder nog 2 lege witte cellen. In de midden komt de tekst, als de tekst langer is dan wat IE op 1 pagina kan laten zien moeten de 'witte cellen' onder gaan rekken en niet de cellen met de gradient achtergrond. Hoe krijg ik dat zo? Hier is de source:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <HTML>
<HEAD>
<TITLE>AH Wassenaar -- Sint Annaparochie --</TITLE>
<link rel="stylesheet" href="ahstyle.css">
<script src="ahscript.js" type="text/javascript" language="Javascript"></script>
</HEAD>
<BODY bgcolor="#3399CC" marginwidth="0" marginheight="0" topmargin="0" leftmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0">
<table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width=100% height=100%>
<tr>
<td colspan="3" align="center" height="100" background="pics/backso.gif">[img]"pics/ahlogo1.jpg"></td>
[/img]
<tr>
<td colspan="3" align="center" valign="middle" height="30" background="pics\backl.jpg">
<a href="home.php"><b>:: H</b>ome <b>::</b></a>
<a href="prod.php"><b>:: P</b>roducten <b>::</b></a>
<a href="handig.php"><b>:: H</b>andig <b>::</b></a>
<a href="contact.php"><b>:: C</b>ontact <b>::</b></a>
</td>
</tr>
<tr>
<td background="pics/backso.jpg" width="*" height="538"></td>
<td align="center" width="700" height="100%" background="pics/middleback.jpg" rowspan="2"><span class="tekst">
[img]"pics/ah_logo.gif"><br><br><br><br><br><br>
[/img]<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
<br><br><br><br><br><br><br><br><br>TEST</span></td>
<td background="pics/backso.jpg" width="*" height="538"></td>
</tr>
<tr>
<td height="*" bgcolor=white> </td> <!-- DEZE MOETEN DUS REKKEN -->
<td height="*" bgcolor=white> </td> <!-- DEZE MOETEN DUS REKKEN -->
</tr>
</table>
</BODY>
</HTML> |
Sorry van de vele 'br en', heb ik even gedaan om de middelste cel lang te krijgen