Toon posts:

Recover deleted file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net 'per-ongelijk' 3 files weggegooid. (.gi files)

ik moet deze files terug hebben!

is dit mogelijk?

(de search functie doet het niet)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 15:45 ]

Verwijderd

recovery pro :p, get databack, al eens de search gebruikt? maar als je nieuwe bestanden aan maakt (doe je zo als je internet) dan worden de geheugen plaatsen overschreven met nieuwe codes waardoor het unrecoverable is

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(de search funtie doet het niet)
Maar de FAQ doet het wel B)
:? Bestanden verwijderd, schijf compleet gechrasht of per ongeluk geformatteerd?

En zie icekiller voor wat betreft niets meer op je HDD schrijven (dus als je OS op die schijf staat: PC uit, HDD uitschroeven en in een andere bak plaatsen en van daaraf readonly recoveren (of vanaf een bootCD/diskette natuurlijk, maar hoe dan ook readonly).

Edit:
G33rt schreef op 17 August 2003 @ 15:47:
F_J_K: telt een magneet boven je hd houden ook of niet? :+
Nee, dan moet je gewoon je backup terugpakken: veel makkelijker :P

[ Voor 56% gewijzigd door F_J_K op 17-08-2003 15:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
weggegooid als in naar de prullenbak of als in de prullenbak geleegd? dat maakt nogal wat uit namelijk

als ze naar de prullenbak zijn kan je ze zo terughalen (:+), en anders raad ik je aan de tip hierboven te gebruiken :)

F_J_K: telt een magneet boven je hd houden ook of niet? :+

[ Voor 13% gewijzigd door G33rt op 17-08-2003 15:48 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Voor de meeste kans op recovery moet je niets meer op je HD zetten (het beste zou zijn om hem in ene andere PC te hangen en vanuit daar recoveren).

Als je een bestand verwijderd, wordt de verwijzing naar dat bestand in de FAT slechts verwijderd, de data zelf is er nog, tot dat deze wordt overschreven om er een nieuw programma op te zetten... als je nu een programma zou installeren zou die over je .gi bestanden kunnen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
mmm, ik heb nog geen gratis proggie gevonden waarmee ik het ook daadwerkelijk trug kan krijgen,...

maar tog bedankt
Pagina: 1