Toon posts:

[MSN] Hoe krijg ik profielplaatje van random af?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik msn opstart, pakt hij een ander profiel plaatje.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Zo ja, hoe kan je het oplossen?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb gewoon de rest verwijderd, en nu blijft hij altijd op de goede staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook gedaan, maar moet toch ergens een register instelling zijn, had er vroeg nl. nooit last van!

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
ey ik wil random pic... hoe krijg ik dat voor elkaar dan :P

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij staat er maar 1 plaatje in mn msn lijstje (plus 'None') en toch gaat ie iedere keer weer terug naar die ***** raket! Ik word er echt helemaal gek van...!

Verwijderd

bij mij eerst ook maar nadat ik hem 10000000 keer anders ingesteld had hield ie zich er eindeliojk aan

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:42
IT => SA :)

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 09:45
Ipv meteen afsluiten moet je ff afmelden en dan afsluiten.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 15:35:
bij mij eerst ook maar nadat ik hem 10000000 keer anders ingesteld had hield ie zich er eindeliojk aan
Ja ik had dit ook.

Ik had er een paar nieuwe in gezet en iedere keer als ik online ging dan pakte hij weer een van die standaard plaatjes.
Dit is na een paar dagen weggegaan en nu heb ik iedere keer het goeie plaatje. Zeer vaag (ik had eerst msn6 beta, misschien lag het daar aan?)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik had het eerst ook maar toen ik het plaatje veranderede in het msn messenger menu ( waar alle namen staan) ipv in iemand zijn chat venster bleef hij goed staan.. volgends mij kan je voor ieder email adres een ander plaatje pakken

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog suggesties?

Verwijderd

zedonite schreef op 17 August 2003 @ 20:11:
Ipv meteen afsluiten moet je ff afmelden en dan afsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
He tis me opgevallen dat het gebeurd als de firewall aanstaat. Mcafee Firewall 7.5 in dit geval!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

ik heb er geen last van, want ik heb helemaal geen plaatje! Heb uiteraard wel msn 6.0 (op andere pc had ikwel plaatje met zelfde bestandje). heb het 1 x opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat.. daarna nooit echt aandacht aan besteed, maar is soms wel irri..
Pagina: 1