Ik krijg sinds kort vreemde strepen in beeld en in spellen vervormt het beeld helemaal.
In collin mc'rea 3:

Op mijn desktop:

Soms zijn de strepen ook blauw.
Ik heb al eerder gezocht, maar de antwoorden die daaruit kwamen hadden veelal te maken met de 9500-->9700 hack of mensen die hun kaart te ver hadden overclocked. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, catalyst 3.1, 3.2, 3.5 en 3.6 en de omega drivers van 3.5 en 3.6.
Deze nieuwe drivers geven allemaal hetzelfde resultaat: Strepen.
Als ik boot heb ik niet meteen strepen over mijn beeld, die komen pas na een tijdje.
Verder heb ik de artifact tester die bij de omega van 3.6 zat gedraaid, maar die zei dat ik mn kaart wat verder moest overclocken omdat er niets aan de hand was, dat heb ik maar niet gedaan
Specs:
asus a7n8x deluxe
win xp pro engels incl sp1
2x 512 mb pc3200 twinmos
club 3d radeon 9500 pro
In collin mc'rea 3:
Op mijn desktop:
Soms zijn de strepen ook blauw.
Ik heb al eerder gezocht, maar de antwoorden die daaruit kwamen hadden veelal te maken met de 9500-->9700 hack of mensen die hun kaart te ver hadden overclocked. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd, catalyst 3.1, 3.2, 3.5 en 3.6 en de omega drivers van 3.5 en 3.6.
Deze nieuwe drivers geven allemaal hetzelfde resultaat: Strepen.
Als ik boot heb ik niet meteen strepen over mijn beeld, die komen pas na een tijdje.
Verder heb ik de artifact tester die bij de omega van 3.6 zat gedraaid, maar die zei dat ik mn kaart wat verder moest overclocken omdat er niets aan de hand was, dat heb ik maar niet gedaan
Specs:
asus a7n8x deluxe
win xp pro engels incl sp1
2x 512 mb pc3200 twinmos
club 3d radeon 9500 pro