joinen met tmpgenc, audio niet synchroon?

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:11
Als ik 3 svcd met tmpgenc (de laatste versie) wil joinen, is de uiteindelijke film niet goed.
Afzonderlijk zijn de drie svcd's wel goed, het beeld en geluid loopt synchroon maar na het joinen klopt het geluid niet meer vanaf de overgang van svcd1 met svcd2 terwijl tmpgenc geen foutmeldingen geeft.
De gehele film moet meer dan anderhalf uur zijn, maar mediaplayer geeft alleen maar de tijd van svcd1 aan.
Als ik wil doorspoelen, duurt het wel 30 seconden voordat hij beeld geeft, net of hij iets moet berekenen.
Ik heb het ook geprobeerd met de dvtool, maar die verslikt zich ook.
Is er een manier om de uiteindelijke film te fixen?

• jenk
O ja, de search is op dit moment niet beschikbaar, dus ik kan niet zien of er al een antwoord is.

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 17:09

MrDry

Desperados!

Wat voor bestand is het? MPG, AVI?

Quod licet lovi, non licet bovi

• jenk
svcd is toch altijd mpg?

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 20:43
Je kunt ook nog womble mpeg vcr gebruiken, moet je wel *reggen* om svcd te kunnen gebruiken
gaat trouwens ook nog een stuk sneller dan met tmpgenc

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

ik denk dat de Svcd met een verkeerde template zijn bewerkt en dus niet goed worden verwerkt door Tmpgenc.
Ik heb dit ook gehad met films plakken maar weet niet precies wat ik er aan heb gedaan.
Als je afspeelt met WMP kan het ok daar aan liggen, probeer eens af te spelen met Power DVD en kijk dan of ie wel goed loopt.

Verder zijn er genoeg sites te vinden via Google en de search hier heb je niet nodig.

http://abdul1.netfirms.com/m1.html

je kan ook ff proberen om bij al die stukjes film er een heel klein stukje af te halen want er schiet me net te binnen dat bij mijn film toen het geluid stopte en het beeld verder liep( of andersom) en zodoende het beeld na plak niet meer synchroon liep met het geluid.

[ Voor 24% gewijzigd door Flame17 op 18-08-2003 12:33 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1