na een schok tegen de kast wilde de compu niet meer opstarten (schijfleesfout...). heb geprobeerd om HD te formateren in DOS via opstartdiskette. Dit lukt wel maar duurt erg lang en blijft vaak hangen. Daarna windows XP opnieuw instaleren maar bij formateren naar NTFS blijft ie op 37% hangen. Daarna voor de optie gekozen om te converteren naar NTFS, instaleren ging goed maar XP was zeer traag en partitie D: en E: waren onbereikbaar terwijl dat in DOS wel luktte
het is een maxtor schijf en heb powermax op de schijf losgelaten maar daar komt ook nix nuttigs uit, error en contact opnemen met maxtor, schiet ik dus ook weinig mee op
er zitten dus veel dode plekken op de HD vermoed ik maar is de hele HD daardoor onbruikbaar geworden?
het is een maxtor schijf en heb powermax op de schijf losgelaten maar daar komt ook nix nuttigs uit, error en contact opnemen met maxtor, schiet ik dus ook weinig mee op
er zitten dus veel dode plekken op de HD vermoed ik maar is de hele HD daardoor onbruikbaar geworden?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt