flight_643 schreef:
Snap nog steeds niet echt waarom je dit zou willen. Als je op een LAN speelt valt het verschil in ping toch reuze mee? En online is een lagere ping alleen maar fijner...

Tjah. Ik haal op lokale servers vrijwel altijd een ping van 10 of minder, en alhoewel -ie wel 'es richting de 50 wil schieten tijdens spitsuren en er redelijk wat lagspikes opdoemen bij drukke bezetting (elk voordeel hep zn nadeel), krijg ik toch continu verwijten naar m'n kop geslingerd (nb. van mensen die zelf op een 8192/512 Cistron lijn zitten en niets te klagen hebben)... je kent het wel, je fragt iemand met een welgeplaatste rocket / rail, wat je normaal gesproken een "nice shot" zou opleveren, maar NEEEE, dit keer had je puur en dom geluk, die 0.04 seconden extra reactietijd waren natuurlijk allesbeslissend, blablabla, dat soort gezeik. Verpest het spel grondig... en bovendien ben ik allergisch voor slechte verliezers. Ik heb ook zat dagen waarop ik geen deuk in een pak boter knal en/of m'n verbinding het laat afweten, maar daarom ga ik m'n frustraties nog niet afreageren op anderen. Persoonlijk heb ik geen bezwaar tegen spelen met een hogere ping, als -ie maar constant is.
Anyway, je kunt /cl_timenudge gebruiken om een hogere ping te simuleren, maar verwacht er geen wonderen van (je houdt feitelijk alleen de server voor de gek).
[
Voor 5% gewijzigd door
DroogKloot op 17-08-2003 23:16
]