Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik geloof, dat zoiets wel mogelijk is met VirtualDub.
Heb het zelf nooit gebruikt, dus met alle zekerheid durf ik het niet te zeggen.
Heb het zelf nooit gebruikt, dus met alle zekerheid durf ik het niet te zeggen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
windows Movie maker 2 alleen dan is het wmv (mss converten naar mpg)
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
hmm met Virtualdub kan ik niets vinden waar ik jpg's kan inlezen... met Windows Movie Maker werkt het allemaal heel erg omslachtig..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Umm... Pinnacle Studio!
Op zich een ruime overkill voor wat jij er mee wilt doen, maar ik knutsel er zelf altijd mijn filmpjes en foto's mee aan elkaar.... Kun je nog leuke effecten toevoegen ook als je wil! Verder had ik ooit bij mijn oude webcam een programmatje, volgens mij heette dat gewoon "video maker" en deed niks anders dan alle jpg's achter elkaar plakken, maar je kon geen "pauze-tijd" instellen ofzo....
Als je met Quake 3 een filmpje wilde maken moest je dat ook doen met 100'en screenshots die snel achter elkaar werden gemaakt, dus ik heb even gegoogled en toen kwam ik deze guide tegen... daar gebruiken ze VideoMach
http://www.joern-thiemann.de/tools/ssmm/index.htm
Met dit progje kun je een afbeeldingen samenkladden tot een filmpje en je kunt ook instellen welke codec je wilt gebruiken voor de output. Het is ook nog eens freeware, dus volgens mij heb je hier wel wat aan.
Met dit progje kun je een afbeeldingen samenkladden tot een filmpje en je kunt ook instellen welke codec je wilt gebruiken voor de output. Het is ook nog eens freeware, dus volgens mij heb je hier wel wat aan.
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Pagina: 1