eerst maar es uitleggen welke map ik bedoel.... als je winXP installed.. dan maakt die mappen aan voor gebruikers in de map "C:\Documents and Settings".. dit kennen jullie vast wel.. nu heb ik (omdat er wat mis ging met updaten) windows er opnieuw opgezet en bij de setup alleen "C:\Windows" laten verwijderen.
Nu ziet mijn "C:\Documents and Settings" er zo uit:
All Users
All Users.Windows
Steve
Steve.Starforce
de map "All Users" en "Steve" zijn van mijn oude windows. De "All Users" map kan ik zonder problemen openen maar bij de map "Steve" krijg ik "Access Denied" (Dit was een admin account met prive zooi aan).
Ik vind het wel goed dat het zo beveiligd is, maar er staan een aantal dingen in die map die ik moet hebben. Ik heb het via dos geprobeerd maar HD is NTFS (dus gezeik met dos). Ook via safe mode geprobeert maar geen succes.. hij is en blijft dicht.
Ik heb hier de search geprobeerd op GoT maar krijg een 404 als ik op search klik. Dus als die al ergens stond, dan sorry maar ik kon niet zoeken.
Als er een programma voor is ofzo, dan eventueel ook de website erbij.
Alvast bedankt!
Nu ziet mijn "C:\Documents and Settings" er zo uit:
All Users
All Users.Windows
Steve
Steve.Starforce
de map "All Users" en "Steve" zijn van mijn oude windows. De "All Users" map kan ik zonder problemen openen maar bij de map "Steve" krijg ik "Access Denied" (Dit was een admin account met prive zooi aan).
Ik vind het wel goed dat het zo beveiligd is, maar er staan een aantal dingen in die map die ik moet hebben. Ik heb het via dos geprobeerd maar HD is NTFS (dus gezeik met dos). Ook via safe mode geprobeert maar geen succes.. hij is en blijft dicht.
Ik heb hier de search geprobeerd op GoT maar krijg een 404 als ik op search klik. Dus als die al ergens stond, dan sorry maar ik kon niet zoeken.
Als er een programma voor is ofzo, dan eventueel ook de website erbij.
Alvast bedankt!