Outlook XP

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 00:09
Aangezien de search defect is maar ff een draadje. In outlook xp wil ik de contactpersonen anders weergeven. nl. eerste bij de voornaam, daarna de achternaam. Ik kan ze wel op voornaam sorteren, maar dan staat er nog steeds: achternaam, voornaam bij de volledige naam :?

Verder lukt het mij wel om te synchroniseren met mn P800, maar outlook vraagt bij elke synchronisatie om toestemming, hoe kan ik dat afzetten?

Verwijderd

Heb je de How-To page op Microsoft aandachtig doorgelezen? Er staat onder andere en nodige in aan het synchroniseren namelijk. Als je verder zoekt op de Microsoft site, kom je ook nog wel wat tegen over het sorteren van contact personen.

De Search mag dan plat liggen, Microsoft en Google werken nog steeds. :)

• Vergeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Vergeten

Chaos is complexe orde

Bij beeld, huidige weergave, huidige weergave aanpassen, velden en dan voornaam naar de rechter kolom verplaatsen en bovenaan zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Vergeten op 17-08-2003 13:28 ]

• eerdepeer
Goed man _/-\o_ ik wist niet dat het zo werkte!

• eerdepeer
Misschien niet helemaal lekker om in hetzelfde draadje te doen, maar weet er toevallig ook iemand hoe je de contactpersonen van OE en Outlook XP gescheiden kan houden? (Het liefst door de contactpersonen van outlook in een ander bestand/mapje te stoppen oid.