Toon posts:

Zwart Wit beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat mijn videokaart alleen maar zwart beeld uit stuurt(heb overigens de hele topic gelezen.)
Maar soms als ik wat aan de resolutie verander of aan de instellingen van de kaart dan verspringt het beeld even naar kleur en dan schiet het weer terug op zwart/wit.
De videokaart die ik gebruik is een gf4 ti 4200 van asus en de tv is een 70cm 100hz Philips 4:3.
Heb em al op scart en op front getest , andere drivers erop gezet maar niks wil werken en ben nu in staat een hamer te pakken en er flink in te gaan rammen.
Heeft iemand nog een tip voor mij want ik heb het op gegeven :(

Ps: ik heb de drivers van nvidia.com gedownload na eerst getest te hebben met de standaard drivers die bij de kaart geleverd word

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Werk je met een SVHS-kabel, of met een Tulp (Cinch)??

Verwijderd

heb je je tv op het goede videokanaal staan, meestal heb je 2 maal dezelfde, 1 keer composite video en 1 keer S-VHS. kan zijn dat je naar de verkeerde zit te kijken

Verwijderd

Topicstarter
SOrrie dat was ik vergeten te zeggen de kabel werd standaard bij de video kaart geleverd is een svhs kabel naar cinch inderdaad.

Ik heb de kabel aangesloten op de front aansluiting van de tv aangesloten.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 13:19 ]

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Waarschijnlijk weer een typisch geval van verkeerde standaard, probeer hem eens op pal te zetten ipv secam of ntsc, en anders is het convertertje een beetje gaar en geeft deze geen kleursignaal mee (is gesplitst op een svideo kabel)

Verwijderd

Topicstarter
had ik al gedaan heb em op Pal-b en Pal -G getest maar helaas pindakees wil ook niet echt .

Maar het gekke is dat als ik een beetje met de instellingen rommel dat ie af en toe wel op kleur springt maar dan ook zo weer weg is

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:11
misschien moet er eens in de faq komen wáár je dat nou eigenlijk instelt, want het is niet echt makkelijk te vinden...

Start -> Settings -> Control Panel -> Display

óf

Rechtermuisknop bureaublad -> Settings

daarna

Settings -> klik op je TV -> Advanced -> GeforceX Xx xxxx -> Select Device -> TV -> Format -> PAL/B
edit:
had je dus al gedaan, zelfde minuut gepost...

[ Voor 22% gewijzigd door OnTracK op 17-08-2003 13:26 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Je zou eens kunnen proberen te klooien met TV-tool, dat levert ook nog wel eens wat resultaten op

Verwijderd

heb je nou alle video kanalen op je tv geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
mensen ik heb het al voor elkaar heb er maar een sony scan convertor tussen gezet want kan ik me beamer ook op doorlussen.
alvast bedankt mensen

Verwijderd

Topicstarter
Probleem 2 nou heb ik dus windows in kleur op het scherm via de tv out(dit is overigens wel gelukt)maar als ik een film afspeel draait de film wel op me monitor maar nei to me tv die blijft zwart hoe kan dit????

Ik heb dus wel het hele windows desktop in kleur maar je ziet de film nie tdraaien

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 17:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is er toevallig iemand die dit ook heb dat je wel op de pc gewoon de film ziet spelen en op de tv niet maar wel gewoon je desktop ziet in kleur
Pagina: 1