Toon posts:

[VS.Net] Gebruiken Smartphone SDK *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:

Ik wil graag applicaties gaan ontwikkelen voor de smartphone. Nu heb ik de smartphone 2002 SDK gedownload van de microsoft site en heb ik .Net geinstalleerd. Hoe kan ik zorgen dat .Net die SDK herkent , zodat ik programmatjes
ervoor kan gaan maken?

Ik heb het geprobeerd met embedded c++ maar dat beviel me niet zo, daar herkende hij hem wel na de install , maar .Net niet.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Krijg je niet gewoon zo'n wizard van pocket pc application oid?
dit is alleen als je Visual Studio gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
nee niet echt, ik start Visual Studio .net op , en bij embedded c++ was het dan zo als je een nieuw project wou beginnen stond daar Smartphone project bij. Ik kan bij .net nergens iets ervan vinden.

• tijn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 12:24
Normaal heb je als mogelijkheid om een Smart Device Project aan te maken. Dat is dan voor PocketPC en Smartphone. Overigens moet je bij de installatie van VS.NET 2003 (2002 heeft geen Smart Device zaken) niet vergeten om Smart Device Programmability aan te vinken.

Cuyahoga .NET website framework

Verwijderd

Topicstarter
als ik dat niet gedaan heb, kan ik dan overnieuw beginnnen? Re-install van .net?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens Visual Studio .net Enterprise Architect . Is dat goed genoeg? Ik begin pas met .net dus ik heb er nog niet veel verstand van.

modbreak: er staat een mooi knopje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif rechtsboven je post zodat je 'm kunt editen als je iets toe te voegen hebt en er nog niemand na je heeft gepost. Ik heb tevens je topictitle maar ff wat duidelijker gemaakt....

[ Voor 57% gewijzigd door curry684 op 17-08-2003 17:44 ]

• tijn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-05 12:24
Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 15:18:
als ik dat niet gedaan heb, kan ik dan overnieuw beginnnen? Re-install van .net?
Euhm dat zal wel meevallen. Waarschijnlijk gewoon even de setup runnen vanaf cd (of dvd) en dan Smart Device Programmability aanvinken (zit als subitem onder C# en VB.Net).
Nog een tip: als je je progsels wilt deployen op een device moet je zorgen dat je eerst ActiveSync installeert voordat je VS.Net installeert. Dat was helaas ooit wel een re-install |:(.

Cuyahoga .NET website framework

• thekink
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-02 11:43
In VS .NET 2003 zit geen mogelijkheid om een smartphone project te starten. Hiervoor moet je de Smartphone 2003 SDK downloaden en installeren. Na deze installatie kan je een "Smart Device application" project aanmaken en hierbij kiezen voor "Smartphone". Deze integratie met VS zit echter niet in de 2002 versie van de SDK.

Zorg er idd voor dat activesync wel geinstalleerd voor het installeren van de SDK, vind VS wel fijn.
Pagina: 1