Ik ben op zoek naar prijzen van 100mbit verbindingen, maar ik kan deze niet vinden. Ik heb op google gezocht, op de sites van de ISP's , maar nergenst staat het. Weet iemand van jullie hoe duur deze zijn?
Eh, hoe wil je je 100 mbit, aan huis of in een Data center. Je kan e1-3 aan 'huis' krijgen, maar daarvoor moet je een nickchange naar Bill Gates aanvragen.
Als je zo graag 100 mbits wilt, voor de 'up', kan je het beste een colo fixen, die kun je bij het betere datacenter krijgen
Als je zo graag 100 mbits wilt, voor de 'up', kan je het beste een colo fixen, die kun je bij het betere datacenter krijgen
edit:
en e1-3 is bij absoluut geen 100 mbits
en e1-3 is bij absoluut geen 100 mbits
[ Voor 14% gewijzigd door simon op 17-08-2003 12:47 ]
|>
en dat hoeft niet bij je thuis?Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 12:47:
Ik ben van plan om een game-hosting bedrijf te starten
gewoon naar een colo gaan
daar is genoeg over te vinden hoor
Als je geld hebt kun je een cabinet bij een of ander groot data-center (novaxs, telecity enz.) huren en daar je servers in hangen.Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 12:47:
Ik ben van plan om een game-hosting bedrijf te starten
Maar de kosten lopen uiteen
|>
zoek naar een co-lolatie om je servers neer te zetten, daar kun je 100Mbit krijgen.
Colo staat voor co-locatie, je eigen server hang je in iemands rack. Je huurt daar een aantal 'u' bijvoorbeeld, je betaalt 50/70 euro per maand, krijgt een hoopje data verkeer en hebt je server draaien.Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 12:49:
sorry dat ik et zeg, maar wat is een colo? ja ik weet et, ik ben een noob...
Kijk ook hier eens: http://www.telecity.nl/
|>
www.webhosters.nl en dan kiezen voor "colocating" oid.Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 12:49:
sorry dat ik et zeg, maar wat is een colo? ja ik weet et, ik ben een noob...
Internet & Telefonie Hosting FAQ
Er zijn genoeg colocation aanbieders te vinden als je even zoekt.
Daar kan je altijd wel een 100mbit uplink krijgen.
Er staat er onderaan deze pagina zelfs al 1
Er zijn genoeg colocation aanbieders te vinden als je even zoekt.
Daar kan je altijd wel een 100mbit uplink krijgen.
Er staat er onderaan deze pagina zelfs al 1
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()