mijn scanner heeft volgens mij het loodje gelegd. Het is een oude Scanjet 4100c van HP.
De software geinstalleerd, scanjet software, maar hij wordt in windows 2000 en XP niet herkend.
Ik heb hem ook op mijn USB hub gehangen, daar zitten indicatie lapjes op. Zodra ik de scanner erin steek, gaat het lampje branden. Na 5 seconden gaat hij weer uit.
In het hardware profiel van Windows 2000 en XP staat er dan een unknown usb device.
Vreemd, want het is een p&p device, waarbij de drivers gewoon op de Windows 2000 en XP cd zitten.
USB kabel heb ik al vervangen, getest op 2 verschillende machines.
Iemand bog ideen voor hij in de prullebak gaat?
En hebben jullie nog tips voor het aanschaffen van een nieuwe scanner?
[edit]: Als het topic titeltje niet helemaal duidelijk is, spijt het me. Ik was vergeten om hem af te maken
De software geinstalleerd, scanjet software, maar hij wordt in windows 2000 en XP niet herkend.
Ik heb hem ook op mijn USB hub gehangen, daar zitten indicatie lapjes op. Zodra ik de scanner erin steek, gaat het lampje branden. Na 5 seconden gaat hij weer uit.
In het hardware profiel van Windows 2000 en XP staat er dan een unknown usb device.
Vreemd, want het is een p&p device, waarbij de drivers gewoon op de Windows 2000 en XP cd zitten.
USB kabel heb ik al vervangen, getest op 2 verschillende machines.
Iemand bog ideen voor hij in de prullebak gaat?
En hebben jullie nog tips voor het aanschaffen van een nieuwe scanner?
[edit]: Als het topic titeltje niet helemaal duidelijk is, spijt het me. Ik was vergeten om hem af te maken
[ Voor 8% gewijzigd door FunFactory op 17-08-2003 11:58 ]
Je kan hier beter niets zetten....