msn messenger 6 loopt sinds enkele uren vast als ik een contactpersoon aanklik. weet iemand hier een oplossing voor?
hahahaha... Wat denk je? Dat we God zijn? Nee... sorry... GoT is het... 
Maar geef eens wat meer info... Wat heb je geïnstalleerd onlangs?
En dit is waarschijnlijk weer typisch zo'n probleem waar de oplossing ervoor moeilijker te vinden is dan gewoon domweg opnieuw installeren oid. Succes.
Maar geef eens wat meer info... Wat heb je geïnstalleerd onlangs?
En dit is waarschijnlijk weer typisch zo'n probleem waar de oplossing ervoor moeilijker te vinden is dan gewoon domweg opnieuw installeren oid. Succes.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ik heb het laatst ook gehad bij een contactpersoon. Deze persoon heeft een format c gedaan en msn weer opnieuw geinstalleerd. Toen deed die het weer.
Misschien helpt het als je Messenger uninstalleert, opnieuw download en weer installeert.
1 ding scheelt, je contacts worden op de server bewaart.
edit: geeft de volgende keer wat meer info a.u.b., wat je zelf al geprobeerd hebt etc. Voor het openen van dit soort topics zijn ook FAQ's geschreven om je te helpen een goede topic tye starten.
1 ding scheelt, je contacts worden op de server bewaart.
edit: geeft de volgende keer wat meer info a.u.b., wat je zelf al geprobeerd hebt etc. Voor het openen van dit soort topics zijn ook FAQ's geschreven om je te helpen een goede topic tye starten.
[ Voor 42% gewijzigd door Xion op 17-08-2003 12:25 ]
ik heb laatst me computer opnieuw geinstalleerd, 2 dagen geleden ofzo, vanwege blaster virus. ik heb laatst Windows Messenger erafgehaald met zo'n truukje ofzo. en ik heb service pack 1 erop gezet. MSN Messenger heb ik al een paar keer erafgehaald en opnieuw geinstalleerd.
trouwens ik had het ook al eerder, maar dan alleen met bepaalde contactpersonen, de ene deed het wel, de andere niet.
trouwens ik had het ook al eerder, maar dan alleen met bepaalde contactpersonen, de ene deed het wel, de andere niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 12:24 ]
Als het maar bij 1 persoon is, heeft die persoon toevallig een zwaar irritante lange naam, inclusief een shitload aan speciale tekens?
Als dat zo is, kan het een ascii bug zijn, waar msn6 last van kan hebben.
Volgens een maat van me is dit in de nieuwste verie (.602) van msn6 verholpen, alleen, ik had JUIST met deze versie er last van.
Met een andere (normale) naam van die persoon was alles weer verholpen.
Als dat zo is, kan het een ascii bug zijn, waar msn6 last van kan hebben.
Volgens een maat van me is dit in de nieuwste verie (.602) van msn6 verholpen, alleen, ik had JUIST met deze versie er last van.
Met een andere (normale) naam van die persoon was alles weer verholpen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Welke versie van MSN Messenger heb je? Misschien handig om te updaten naar een nieuwere versie, als je standaard versie van XP gebruikt.
http://messenger.msn.com
http://messenger.msn.com
[ Voor 10% gewijzigd door Xion op 17-08-2003 12:28 ]
oke, het is dus bij mij ook alleen met mensen met lange namen, dus ik moet op de volgende versie wachten. zucht.
Pagina: 1