Vga Thermaltake koeling eraf halen???

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Topicstarter
Hey Tweakers

Ik heb nu al een tijdje zo'n setje van thermaltake in mijn pc zitten waarmee je Ram en 4 chips van je Vga kan koelen. Nou wil ik dus mijn Vga overclocken en er zitten meer chips op dan er nu gekoeld worden. Dus ik heb wat heatsinks besteld van Coolermaster om op mijn Vga te zeten.

Maar nu wil ik dus die Thermaltake heatsinks van mijn Vga kaart af hebben. Kan ik deze er gewoon voorzichtig afhalen zonder dat die 2 chips afbreken???

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/memory/ddr2.jpg

Alvast Bedankt

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Als ze gelijmd zitten zou ik het er niet op wagen, die geheugenchips die wip je in een mum van de kaart af !

Je kunt ze er niet meer zelf opsolderen, wees gewaarschuwd.

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 13:49
je pc aan zetten en ff benchen, zodat de kaart warm wordt. dan gaat het (voor zover het al lukt) een stuk makkelijker. verder (klinkt gek) flosdraad!!!

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
waar zitten ze mee vastgeplakt ?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

jnijs schreef op 17 August 2003 @ 13:09:
je pc aan zetten en ff benchen, zodat de kaart warm wordt. dan gaat het (voor zover het al lukt) een stuk makkelijker. verder (klinkt gek) flosdraad!!!
Hoe warmer je kaart, des te harder de lijm wordt ! |:(

Stop je kaart in een zak, stop die zak in de diepvries, wacht een uur, haal de kaart eruit, de heatsink glijdt er zo af :)...

Indien het niet zo gemmakelijk zou gaan kan je altijd een scherp mesje of een fijne draad gebruiken.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Gewoon in de vriezer.. Dan voorzichtig er een schroevendraaier tussen en *klink* het ligt eraf... overigens ook wel met de search te vinden...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
die dingen zitten met van die plak reepjes op de chips, ik kon um er zo af halen.
Moet je zòn papiertje van die heatsinks afhalen en zat er een laagje plak spul op die ramsinks.
Kan je er gewoon afhalen hoor.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zie apen-nootjes
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.