Hq08 psu fan

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 20:28
Op mijn 300 watt voeding van mijn hq08 voeding zit niks meer van een stikker,
Het ding maakt zo`n takke herrie dat iik hem wil vervangen, de fan dus, Hoeveel chf moet zo`n ding ongeveer produceren? Nog tips voor merken? pf andere dingen waar ik op dien te letten,
Bedankt!

Verwijderd

papst 12 decibel :)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Heb er ook één gehad, maar zo verschrikkelijk veel lucht komt er nou ook weer niet uit.. Zoals maertz al zegt gewoon een lekkere stille fan nemen. Dat moet volstaan (er is een heel erg groot verschil tussen een beetje stromende lucht of geen luchtstroming).

• Asprine
  • Laatst online: 14-02 20:28
oke, maar heb wel een erg warm draaiend systeem, De intake van de Hq08 is gewoon ruk, maar heb geen tijd om die ff open te zagen....
Ga wel eens kijken
thanks

• Apen-nootjes
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Gewoon elke 80mm fan voldoet.. Het zal er zelf aan liggen hoe stil je het wil hebben en hoeveel geld je ervoor over hebt...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik heb de mijne vervangen voor een Levicom Silent PSU 450 Watt Dual Blue Led Fans.

Zodat ik gelijk een wat zwaardere voeding had :-)

Je zou eventueel mocht je dat willen een led fan kunnen kopen. Maar ook elke andere 80mm fan die een beetjes stil is moet passen. Let alleen wel ff op de dikte van de fan die je koopt (dat het ook echt past)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Maakt niet zoveel uit, vrijwel alle 80mm fans die een beetje redelijke flow veroorzaken voldoen vaak wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.