Opnieuw Gemlight moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 19:21
Leuk dat mijn vorige topic gesloten is, maar wel ontecht!

Manual gezocht voor Gemlight GMB-486SG

Maar de links die jullie geven zijn niet voor het moederbord dat ik hier voor me heb liggen. Dit moederbord is versie 1.1.
Zoals ik duidelijke vertelde:
Ik ben na 2 uur zoeken erachter gekomen dat ik hier een Gemlight GMB-486SG V1.1 moederbord heb liggen.
denken jullie dat ik na 5 uur zoeken de links die jullie gaven nog niet gevonden had??

De links die jullie geven voor een zogeheten manual zijn voor versie 6.02 van dit moederbord. Welke allebie niet dezelfde layout hebben, ze zijn sterk anders. Ik heb hier een moederbord met 4 SIMM 30 pins geheugenbanken en 2 72pins geheugenbakken.

Nogmaals ik zoek dus manual of informatie over moederbord Gemlight GMB-486SG V1.1!!

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pardon? :/

GoT is een community, geen helpdesk. Het is aan jou om een fatsoenlijke topicstart te maken als je goede reacties wil. Jouw eerste topic van vanavond had verre van genoeg informatie en gaf geen enkel blijk van zelf iets gezocht te hebben. In jouw tweede topic gaf je wederom totaal geen verslag van wat je zelf gedaan hebt- als je vermeld had dat je de V6.02 gevonden had maar dat deze anders was, was er dikke kans dat je topic open was gebleven.

Herlees (nog) maar een keer de GoT Huisregels. Daarin staat duidelijk aan welke voorwaardes een topic op GoT moet voldoen. Als je jouw topics naast die voorwaarden legt, dan zie je waarom ze dichtgegaan zijn.

En wat dit topic betreft:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

ICQ mij, mail mij, mail als het allemaal tegenzit eventueel de Bemiddelaar, maar open GEEN topic om te klagen over een slotje. Je bent al vaak genoeg gewezen op de FAQs en huisregels hier op GoT, waarbij je onder meer een officiele waarschuwing opgelopen hebt. Die waarschuwing was niet voor niets, trek je er dan ook alsjeblieft iets van aan, al is het alleen maar door te lezen wat op GoT mag en niet mag, wat hoort en niet hoort en bovenal meer aandacht besteedt aan je topics.

/faq - dicht

En wat dat mobo betreft- in 486 tijdperk leek het wel of mobobakkers de hobby hadden zoveel mogelijk verschillende RAM configs te maken voor een en dezelfde mobo. Hoeveel SIMM sloten van welke combo er ook zijn, ze lusten allemaal enkelzijdig FastPage SIMMs (30p per 4, 72p per enkele reep) of soms ook dubbelzijdig, daarnaast vrijwel nooit EDO enkel of dubbel. Maar dat is dus van totaal ondergeschikt belang vergeleken met de jumper layout (eigenlijk het enige wat er toe doet)- daar schrijf je niets over, maar als dat overeenkomt kun je alles dat voor V6.02 geschreven is op 1.01 toepassen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.