Toon posts:

Supernep weer traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ligt het aan mij of is supernep de laatste paar dagen extreem traag...zeker savonds....
hooguit 2k/sec ofzo....?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Duh! We gaan weer terug naar de situatie van een jaar geleden.

Teveel inbelpoorten, te weinig bandbreedte.

Ik ga het lekker opzeggen. Kutzooi.

Verwijderd

Heel vobisnet is erbij gekomen..

lekker samen over hetzelfde, smalle, poortje..

gezellig toch...

(hebben ze nou nog niets geleerd...)

Verwijderd

Topicstarter
Nou het heeft wel eventjes gewerkt,
van 3 november tot 25 november ongeveer ging het toch redelijk snel en ging inbellen ook perfect...maarja....supernep.... ;(

Ranzigste is dat ik best wel kabel wil maar dat ik gewoon geen kabelinternet kan krijgen hiero....en ik laat graag mijn pc aanstaan ook op internet als ik er niet ben en met gewone provider enzo is dat niet te betalen :'(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

inderdaad :(, maar dat komt omdat een hoop mensen zich (weer) massaal aangemeld hebben op superweb omdat qol failliet ging :(

wat gebeurt er btw bij jullie als je
ping www.tweakers.net in het command prompt doet?? ik krijg request timeout :(, ik kan alleen door een proxy tweakers.net benaderen :(, heel iprange 212.*.*.* werkt dus OOK NIET MEER :(, zie andere posting van mij ;)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
de flop 5 providers van http://www.kieskeurig.nl

1 vobisNET
5 Superweb :)

Verwijderd

helaas heeft vobisnet de troep via Versatel, jaja dat bedrijf wat het zo ontzettend slecht doet de laatste tijd en binnen nu en 4 maanden waarschijnlijk dood gaat dus dan snap je ook wel wat er met superweb (=vobisnet) gaat gebeuren |:(

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:54
Ik heb net op NielsOnline.com gezien dat het waarschijnlijk volgende week weer in orde zou zijn... Dus wie weet :?

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik snap niet dat mensen er nog in trappen: opzeggen die hap. Weg met bedrijven als supershit en andere, die wel vangen, maar grote shit diensten leveren.

Superweb:(:(:(:(

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

schot, sorry dat ik het zeg, IK WORD ER STRONT ZIEK VAN,

als wij IETS ANDERS KONDEN NEMEN ZOUDEN WE DAT TOCH DOEN??????????

WIJ KUNNEN er niks aandoen dat SUPERWEB MONOPOLIE HEEFT op dit moment, op het gebied van platte kont internet ;) als er bij ons toch geen kabel/adsl is, :(

Verwijderd

Topicstarter
indeed :'(

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

:'(
Pagina: 1