Toon posts:

dc++ blijft vastlopen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik dc++ nu al een tijdje, maar heb gemerkt dat het aanroepen van de downloads queue nogal gevoelig ligt... vastlopers zijn dan eerder regel dan uitzondering. Ik heb versie 0.261 en winserver2003.

Iemand met hetzelfde probleem of workaround? Moet trouwens wel dc++ gebruiken ivm de hubregels waar ik op zit, surfnet hubje.

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Hoeveel CPU gebruikt dat programmatje bij jouw? Hoeveel RAM? Heb je genoeg van al dat?

If you can't beat them, try harder

Verwijderd

Topicstarter
dingstje schreef op 17 August 2003 @ 01:51:
Hoeveel CPU gebruikt dat programmatje bij jouw? Hoeveel RAM? Heb je genoeg van al dat?
CPU, zo rond de 10% en RAM, 60MB... valt wel mee dus. (dit alles volgens Taskinfo2003)

Zelf heb ik state of the art ouwe pc, Athlon 800 met 640Mb intern

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
En is dat als je dat programatje de dingen laat doen waarbij ie vastloopt of gewoon tijdens het normale gebruik?

If you can't beat them, try harder

Verwijderd

Topicstarter
dingstje schreef op 17 August 2003 @ 02:04:
En is dat als je dat programatje de dingen laat doen waarbij ie vastloopt of gewoon tijdens het normale gebruik?
hoe bedoel je? Is toch allebei hetzelfde?

Maar goed, zelf heb ik de indruk gekregen dat het aan bepaalde users ligt waarvan ik download... maar ben nog niet echt een hard patroon tegengekomen.

Verwijderd

jah wel vette programma. Gebruik het nu ook zins 3 dagen :D (vice city rulez :D)
Pagina: 1