[ATI/TFT] beeld 90 graden draaien

Pagina: 1
Acties:

• Jurgle
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-05 23:44

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Voordat deze weer gelocked wordt wil ik even melden dat de forum zoekfunctie niet te bereiken is (als ik op 'search' click). Anders had ik ongetwijfeld mijn vraag ergens anders op het forum gevonden. (als je hem locked, zeg dan aub ook waarom).

Ik heb een mobility radeon en sluit daar een tft monitor op aan, maar wil dat het beeld 90 graden gedraaid wordt. Ik ben mijn zoektocht over Internet zat. Weet iemand een (gratis) tooltje hiervoor?

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 19:24
Radeon Catalyst drivers hebben toch ook draaihoek in de geavanceerde eigenschappen van het beeldscherm staan.....

• Jurgle

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Ik heb geen catalyst drivers, maar een mobility kaart (laptop). Zou ik ongestraft de catalyst kunnen installeren?

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

• Jurgle

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
ik heb inmiddels iets gevonden, catalyst drivers installeren ging niet. Het proggie heet: Pivot Pro

Verwijderd

Als je Rage3DTweak installeert dan kun je gewoon de bestaande rotatie-tab van de Catalyst drivers zichtbaar maken.

Verwijderd

Je kan de Catalyst installeren mits je een paar aanpassingen maakt in de INF file en dan werkt het wel. Googlen op Catalyst + mobility + patch / INF will do the trick denk ik... En niet vergeten om ControlPanel te installeren...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 03:16 ]

Pagina: 1