Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ksnapjeprobleem.... zie BUG 
Ik had ook LA niet als DE plek gezien om even te kijken. Wel de sticky's van BUG doorgelezen.... maar daar stond dus niets in.
Nja, wellicht de volgende keer (die hopelijk niet komt) wel of ook in BUG?
Ik had ook LA niet als DE plek gezien om even te kijken. Wel de sticky's van BUG doorgelezen.... maar daar stond dus niets in.
Nja, wellicht de volgende keer (die hopelijk niet komt) wel of ook in BUG?
React Bugs & Feature Requests is voor REACT, en lieve adjes is hiervoor bedoeld. Dus ik zou toch maar LA volgen voor dit soort dingen.
Was toch normaalArx schreef op 17 augustus 2003 @ 00:11:
Enne momania: doe de volgende keer maar een normale reactie, dan doe je al gek genoeg
Als er iets is met het forum, of het nou een bug is of iets anders, hoor je eerst in BUG even te kijken of het al niet een bekend probleem is, of even in LA kijken.
In LA staan altijd de laatste zaken mbt GoT.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Tja en?André schreef op 17 August 2003 @ 00:14:
React Bugs & Feature Requests is voor REACT, en lieve adjes is hiervoor bedoeld. Dus ik zou toch maar LA volgen voor dit soort dingen.
Wat heeft GoT nou NIET te maken met React dan?Hier kan je al je bugmeldingen kwijt met betrekking tot de forumsoftware React.
Verder:
Ik snap je niet helemaal....© 1998-2003 Tweakers.net B.V.
Powered by React - a Parse Software Development B.V. product
version 1.8.0:1.7.2
Ik zie niet in hoe je in godesnaam server downtime als een bug van React wil classificeren. Alles wat specifiek alleen GoT aangaat staat in MED of bij kleinere gevallen in LA. Ik moet zeggen dat er over dit gevalletje in MED wel iets had mogen staan overigens
Dus als er iets niet werkt aan GoT denk jij meteen: 'Oh, die-en-die server zal wel plat liggen'?curry684 schreef op 17 augustus 2003 @ 00:18:
Ik zie niet in hoe je in godesnaam server downtime als een bug van React wil classificeren.
Ik niet in ieder geval In mijn geval puur omdat ik totaal GEEN ervaring heb op dit gebied en een probleem opmerk maar dus echt de oorzaak ervan niet weet en ook niet kan beredeneren.
Tweakers zitten op zo'n nivo dat ze dat wel weten ja. En als je het niet zeker weet check je eerst LA.wfvn schreef op 17 augustus 2003 @ 00:20:
[...]
Dus als er iets niet werkt aan GoT denk jij meteen: 'Oh, die-en-die server zal wel plat liggen'?
[ Voor 12% gewijzigd door André op 17-08-2003 00:24 ]
En jij denkt met tussen de 600 en 800 duizend pageviews per dag als er een keer iets belangrijks structureel niet werkt meteen aan een bug in de software?!? Lijkt me toch knap logisch dat er dan een server of netwerkverbinding niet naar behoren functioneert...wfvn schreef op 17 August 2003 @ 00:20:
Dus als er iets niet werkt aan GoT denk jij meteen: 'Oh, die-en-die server zal wel plat liggen'?
ik zal volgende keer (nooit hoop ik
) een sticky in MED en BUG zetten met een metarefresh.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.