Toon posts:

waarom???

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heren heren
waarom word er toch elke x als iemand wat vraagt meteen gewezen op de search engine???
vanmiddag lag die eruit dus kon hem niet gebruiken en ten tweede wilde ik weten of er mensen waren die de passieve koeling gebruikten op een 9700 want al staat er op de verpakking dat het kan het werd me toch afgeraden .
het lijkt me niet meer dan logisch dat je vraagt om de ervaringen van anderen dus als je geen zin hebt om te antwoorden doe je dat toch niet?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 23:51:
heren heren
waarom word er toch elke x als iemand wat vraagt meteen gewezen op de search engine???
vanmiddag lag die eruit dus kon hem niet gebruiken en ten tweede wilde ik weten of er mensen waren die de passieve koeling gebruikten op een 9700 want al staat er op de verpakking dat het kan het werd me toch afgeraden .
het lijkt me niet meer dan logisch dat je vraagt om de ervaringen van anderen dus als je geen zin hebt om te antwoorden doe je dat toch niet?
hmm waarom post je dit in [DOC] en niet in [LA] ofzo? :)

edit:
is al gepost in [SM] zie ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door BoyGenius op 16-08-2003 23:55 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:57

momania

iPhone 30! Bam!

Zie hier: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ben je het er dus niet mee eens, mail ReemF ;)

En inhoudelijk zijn deze topics al zo vaak gevoerd binnen LA, dus daar al het ook niet meer op z'n plaats zijn.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk,kan ik dat veranderen????

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:)

Dit topic is gesloten.