Ideale Game/dvd tv, welke !?

Pagina: 1
Acties:

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 23:04
Ik speel nu mijn games af en dvd's op mijn Philips 8504 Breedbeeld 100hz, maar wil volgend jaar echt een beauty van een TV kopen. i

k zat te denken aan een plasma tv rond de 3999 euro. nu lees ik hier en daar dat plasma niet echt geschikt voor games is (inbranden van kleuren etc) maar wel weer uitermate geschikt voor DVD. Nu is mijn vraag wat is nou de beste tv voor games, of is dat juist GEEN tv maar een projector?!

kom maar op met reacties

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

voor 3999 euro heb je al een mooie projector hoor ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

een projector is ook niet alles als je wil gamen.

Racegame zijn ideaal , maar Shootemup-games zijn minder leuk , omdat het onoverzichtelijk is .

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Plasma's branden nog steeds makkelijk in, zelfs bij normaal gebruik (eigen ervaring). Voor spelletjes is dat effect natuurlijk nog veel erger. Voor DVD is een goede TV vaak beter, m.n. contrast en donkere kleuren (plasma's kunnen niet tippen aan het zwart van een CRT) zijn niet al te best.

Als ik jou was zou ik voor een 32-36 inch TV gaan, absoluut het best voor spelletjes en van het geld wat je overhoudt kan je een beamer van 1500-2000 euro kopen wat weer ideaal is voor DVD. Best of both worlds.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Plasma zou ik doen, heb ik ook wel eens gedaan gaat perfect, dat inbranden is uit doen en weer aan, en het is weer weg.

Alleen als het er Echt lang op staat. zoals dat TMF logo dat moeten ze verboden maken,

maar het inbranden is snel weg tehalen door de TV even 2min op een ruis beeld neer te zetten de meeste plasmas kunnen dat ook. dan is het zo weer weg. inbranden is maar voor korte duur niet voor eeuwig!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

Ik zou ook niet voor plasma gaan, hoewel ze super gaaf zijn, voor 4000 euro heb je net een instapmodelletje, je hebt inbrandproblemen, en de levensduur is aanzienlijk korter als die van een normale tv, en ze zijn veel duurder.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

neem gewoon een hele dikke -niet breedbeeld- tv (niet handig voor games)
voor 4000 euro kan je vast wel een gigantisch ding krijgen :9~

This space is occupied

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
tip: ga naar duitsland voor je nieuwe tv, spaart heel veel geld uit :p

• cypress3d
thanks voor de reply's nu wil ik graag wat merken en types horen. GEEN plasma graag...
tft/crt

Verwijderd

ik zou ga voor de plasma gaan, mooi voor games :D
inbranden valt hardstikke mee wij hebben er 4 op de zaak no problem!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 13:29 ]

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 10:45

bille

Don't call me Buff

waarom niet een widescreen TFT dan? Voor 3999 heb je wel zo'n TFT met ingebouwde tv-tuner e.d. Die dingen zijn echt sweet. Je kan er én goed op gamen én goed tv op kijken :)

hmjah zoiets dus: nieuws: Samsung LTM295W 29" TFT-monitor review

hier meer info: http://www.avdeals.com/samsunglcdtvs/ltm295w.htm

responstijd van 22ms!!!

[ Voor 40% gewijzigd door bille op 17-08-2003 13:47 . Reden: spuit11 ]

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
TFT is beter dan plasma IMHO, maar heeft nog steeds moeite met snel bewegende beelden. Voor een goede TV moet je niet verder kijken dan Loewe; zelf ga ik voor een Aventos 32 inch, maar met jouw budget zou ik naar de Aconda kijken, daar is ook wel een 36 inch versie van.

Niet als flame bedoeld maar met alle andere merken TVs zijn naar mijn mening onoverkomelijke problemen, variererend van slechte digitale technieken (Philips PixelPlus), slechte geometrie (JVC DIST), ruis in het beeld (Sony KV32FQ80). Ook Loewe is niet vrij van fouten, maar deze zijn over het algemeen wel mee te leven.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• cypress3d
ik hoor niemand over LCD tv, of is TFT hetzelfde?!

Verwijderd

Loewe is erg mooi ja :) als je dan toch een beeldbuis neemt zou ik een loewe nemen, netzo als Dr. strangelove zegt!

Verwijderd

of een repro

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ik zou persoonlijk voor een panasonic tv gaan, heeft een mooiere beeld dan de andere merken en ze leveren niet voor niets beeldbuizen aan B&O

Verwijderd

ratsja schreef op 18 augustus 2003 @ 12:57:
ik zou persoonlijk voor een panasonic tv gaan, heeft een mooiere beeld dan de andere merken en ze leveren niet voor niets beeldbuizen aan B&O
Dat een merk beeldbuizen levert voor een ander merk zegt niks. Philips levert toch ook voor Loewe... Maar ik vind echt niet alle philips tv's mooi hoor (*kuch* vervorming *kuch*)
Pagina: 1