Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] 2 voedingen aan elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:11

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
hey mede tweakers.

na men eerste casemod werd het eens wat tijd voor een andere mod, dus ik naar de winkel en een nieuwe case gaan kopen.

Maar in die case zit een 350 watt voeding, en die lijkt mij niet zwaar genoeg voor alles voor stroom te kunnen voor zien.

Ik heb hier nog een 300watt voeding liggen, en het leek me wel handig voor 2 voeding aan te sluiten, de 350watt voeding voor de hardware en de 300watt voeding voor de casemod stuff.

maar mijn vraag is nu, hoe kan ik die 2 voedingen te samen laten opstarten met 1 druk op de knop?

(wou de search gebruiken, maar die ligt blijkbaar ff buiten westen :/ )

De Nederbelg !

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Naast de Search is er nog altijd de FAQ :)

Doe er je voordeel mee.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Toevoeging: Omdat je betrekkelijk nieuw bent hier op GoT en je met dit topic al goed de plank misslaat qua het gebruik van GoT, verzoek ik je vriendelijk doch dringend om het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] door te nemen. Zodoende heb je een beter beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. En nee, dat is niet alleen maar "jamaar ik heb search al gebruikt" :z Er is veel meer: het Internet (www.google.com is een prima poort ..), de FAQ's van de probleem-gerelateerde GoT-subfora, etc.. :)

Dit topic is gesloten.