[WC] Draaikolkjes in mijn slangen?? :S

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:21
Ik weet niet wat het is maar het lijkt met niet goed ( of juist wel :? ) die draaikolkjes

Als mijn watercooling uit staat dan, lijkt er geen lucht in te zitten.

En als het toch lucht is hoe krigj ik deze er dan uit?

kan de search niet gebruiken want deze doet het niet!!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja het is lucht. Had ik ook in het begin. Schud eens met je pompje, kantel je PC e.d. om de lucht eruit te krijgen. Wat ook helpt is gewoon 24 uur laten draaien (alleen de WC dus, niet de PC). Op een gegeven moment verdwijnen ze wel weer. Maar bewegen is vaak het beste.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• BasvanS
hmm, ik vermoed dat het kotm door lucht in mijn radiator... hoe krijg ik dit er inhemelsnaam uit??

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Microkid schreef op 16 August 2003 @ 23:20:
Ja het is lucht. Had ik ook in het begin. Schud eens met je pompje, kantel je PC e.d. om de lucht eruit te krijgen. Wat ook helpt is gewoon 24 uur laten draaien (alleen de WC dus, niet de PC). Op een gegeven moment verdwijnen ze wel weer. Maar bewegen is vaak het beste.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Verwijderd

Waarschijnlijk zuigt hij lucht aan uit je reservoir, dus je moet zorgen dat de slang die naar de pomp gaat op het laagste punt van je reservoir zit.
En dan moet je de slang die naar het reservoir terug gaat zo hoog mogelijk aansluiten, zodat de afstand tussen de 2 aansluitingen zo groot mogelijk is.
En er moet natuurijk genoeg vloeistof in het reservoir zitten.

Wat ook kan helpen is de pomp aanzetten en de computer even op de kop houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 23:40 ]

• BasvanS
TNX, het was idd het resevor dat niet goed genoek gevuld was, aansluitingen zaten al op de goede punte, maar daardoor plonste het water in het resevoir, waardoor belletjes ontstonden die vervolgens werden meegezogen. Resevoir zit nu tot de rand toe vol :)
en de draaikolkjes zijn verdwenen.

Nog effe een klein vraagje, anders moet ik daar weer een topic over openen, de kamer temp is die ongeveer gelijk aan je case temp als deze open is. Heb namelijk geen thermometer ofzo in de buurt.. en wil effe weten wat mijn kamer temp is zodat ik weet of mijn wc een beetje goed presteerd.

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:57
koop een thermometer ;)

• BasvanS
niet meer nodig als ik weet of deze temps aan elkaar gelijk zijn :)
en die dingen kosten toch weer zon 14 euro :P

Verwijderd

Dat hoort wel zo te zijn, maar dat klopt niet altijd.
Mijn casetemp geeft 22 aan, maar mij temp in de huiskamer is 25.

• BasvanS
hmm ok, dan is het dus 31 graden op mijn kamer.. PFFF... en dan is een idle temp van 42 graden dus wel ok.

hier kan een slotje op.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02 11:33
ik zou je kamer maar eens wat beter gaan luchten dan, 31 graden op je kamer niet best!!

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

bij deze
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.