12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
[google=486] ?
Ik snap je vraag niet echt, je wilt info over 486'ers over het algemeen?
Ik snap je vraag niet echt, je wilt info over 486'ers over het algemeen?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ja over hoe je deze aan moet sluiten etc. Maar met name over mijn type moederborden.
Ik heb hier nu 1 bordje voor me liggen waarop de Cyrix CX486 DX2 66 processor zit.
De chipset is SIS 85C471.
Ik heb hier nu 1 bordje voor me liggen waarop de Cyrix CX486 DX2 66 processor zit.
De chipset is SIS 85C471.
Ik wil dus gaan proberen een oude 486 aan de praat te krijgen met deze hardware. Heb 4 harde schijven erbij et.c
Geen Handleiding/manual erbij gekregen ?
Is wellicht nog te vinden op de sites van de fabrikant(en).
Is wellicht nog te vinden op de sites van de fabrikant(en).
eagle
Het verschilt in principe niet .. Alleen zijn de componenten wat ouder enzo 
Just tweak the bithces
De rest kun je eenvoudigweg via Google vinden. Voer daar o.a. merk/type nummers in en je komt een heel eind.
/basic
Just tweak the bithces
De rest kun je eenvoudigweg via Google vinden. Voer daar o.a. merk/type nummers in en je komt een heel eind.
/basic
Dit graag lezen eer je post :)
We hebben iets (zwak uitgedrukt) meer info nodig om je te kunnen helpen, je wilt niet weten hoeveel 486 zut er is. Als je iets van een naam op zo'n mobo kunt vinden, of via de BIOS string (zie Technische PMG FAQ ) kun je het op Total Hardware 99 nazoeken.
Verder is die 'dual' hoogstwaarschijnlijk een mobo met CPU en een Overdrive socket- dat zie je erg vaak, echte dual 486 bijna nooit.
Maar goed, zoeckt uit ende gij zult vinden.
/kunnen we weinig mee - dicht
dion_b ouwe shit afwijking- ben best bereid je te helpen zoeken, ICQ me en we zullen zien wat je hebt
We hebben iets (zwak uitgedrukt) meer info nodig om je te kunnen helpen, je wilt niet weten hoeveel 486 zut er is. Als je iets van een naam op zo'n mobo kunt vinden, of via de BIOS string (zie Technische PMG FAQ ) kun je het op Total Hardware 99 nazoeken.
Verder is die 'dual' hoogstwaarschijnlijk een mobo met CPU en een Overdrive socket- dat zie je erg vaak, echte dual 486 bijna nooit.
Maar goed, zoeckt uit ende gij zult vinden.
/kunnen we weinig mee - dicht
dion_b ouwe shit afwijking- ben best bereid je te helpen zoeken, ICQ me en we zullen zien wat je hebt
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()