Toon posts:

Olympus C350 zoom niet herkend onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bovengenoemde camera, en na een herinstall van WinXP krijg ik dat ding niet meer aan de praat. "onbekend USB apparaat"

Googelen leverde eigenlijk niets noemenswaardig op, alleen een paar doodlopende links naar de download site van olympus-europe. Ik heb een mailtje gestuurd naar Olympus USA (stroomstoring daar opgelost zekers 8)7) met het verzoek om een (USB) - driver.

Omdat ik nogal dringend die foto's nodig heb, hoop ik via deze weg tot een snellere oplossing te komen. Iemand een ID?_/-\o_

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-02 16:37

BaRF

bijna kerst

als nood-oplossing: niemand in de buurt met een kaartlezertje?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Nee, tis een XD card en ik heb niemand in de buurt die een lezer voor dat type (of welk type dan ook eigenlijk) heeft...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 22:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Herkent niemand dit probleem??

Verwijderd

Ik ken het van mijn C4000 Zoom... bij mijn zus ziet hij hem ook niet onder XP als digicam maar als "onbekend apparaat". Maar ik kan vervolgens wel de foto's er afhalen :?

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:36

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

En heb je het inmiddels al opgelost? Ik heb hier namelijk hetzelfde probleem :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het probleem is opgelost. Verwijder alle software van Olympus, schoon het register op en je zult zien dat ie het probleemloos doet. Ik heb in ieder geval geen enkel probleem meer gehad. Bij olympus zelf hebben ze volgens mij geen enkel idee hoe die camera op een PC aangesloten moet worden. Er werd mij gevraagd om de camera op te sturen, maar ik was er van overtuigd day het niet aan de camera lag, temeer omdat ik van meerdere mensen heb gelezen dat ze hetzelfde probleem hadden. Ook bij die mensen werd vanuit Olympus gevraagd de camera op te sturen...

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:36

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Bij mij is het inmiddels ook opgelost :) Oplossing : PC opstarten terwijl dat ding AANSTAAT. Als je em later pas aanzet doet ie het nie :(
Pagina: 1