Toshiba ts21i, nu echt dood?

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:46
Ik ben een supertrotse bezitter van me toshiba ts21i, met een standbij tijd van ongeveer 48 uur 8)7. Maar goed das offtopic. Hij begon eerder al kuren te vertonen, op een gegeven momment was me batterij kapot :(. Dus nou ja, ging ik maar over op me tweede batterij. Hij deed toen eff goed, anderhalve week. Maar daar gingen we weer :'(.

Het toestel wou niet meer aan gaan, hij liet wel eff het scherm + toetsenbord oplichten en daarna ging ie dood leuk weer uit. Ik heb hem toen een nachtje aan de lander gehangen, maar hij heeft de hele nacht niet geladen. Nog steeds zelfde probleem. Als ik hem aan de lader hang, dan laad ie dat 5 sec zien met : "Opladen ... "
En daarna gaat ie uit, ik weet niet of ie dan door gaat met opladen. Ik heb de batterij na gemeten, en die was in orde met 3,6 V. Na het schoonmaken van de contacten, met alcohol. Deed de mobiel heel even ongeeer 3 minuten het, daarna weer uit.

Mijn vraag is dus, is me mobiel nou stuk of me batterij nou al naar de klote :?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17
volgens mij is je accu gaar, maar dat kan weleens komen door een defect toestel/lader. ik zou de hele zooi terug brengen en kijken of je garantie kunt claimen voor het toestel. [en hopelijk de accu.. maar dat zie ik ze niet snel doen]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 07:46
slacksoff schreef op 16 augustus 2003 @ 21:00:
volgens mij is je accu gaar, maar dat kan weleens komen door een defect toestel/lader. ik zou de hele zooi terug brengen en kijken of je garantie kunt claimen voor het toestel. [en hopelijk de accu.. maar dat zie ik ze niet snel doen]
Accu is aldus die zeikmedewerker van primafoon te arnhem, maar 3 maanden garantie :(.

En nu laad ie opeens op, iedere keer als ik een got een topic open, gaat ie opeens opladen of doe nwat ik wil 7(8)7.

[ Voor 13% gewijzigd door Termi op 16-08-2003 21:03 ]

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:17
klopt. daarom kan je proberen garantie te krijgen voor de phone.. hopen dat ze die incl accu omruilen. je kunt het ook nog even bij de klantenservice proberen (0800-0507). die zijn toch wat service-gerichter dan de primafoon.