Ik heb net een ATI Radeon 9200 VIVO 128MB DDR 8x aangeschaft. Ik denk leuk oud videocam aangesloten en ben heel vrolijk bezig. Ik heb alleen de Composite en S-Video aangesloten. Niets aan de hand denk je. Maar ik denk wat hoor ik nou op de achtergrond. Muziek dat ik aan had staan. Ik vond dat nogal vreemd omdat ik dacht als je een videokaart hebt dat die niets met je geluid kon, maar deze wel(Dan had Dixons verkopers het wel goed als je beter geluid wil moet je een nieuwe videokaart aanschaffen
).
Ik heb niets aangesloten op de Line-In/Microfoon. Kan die videokaart dan geluid aan? Of hoe werkt het dan dat ik toch geluid heb terwijl ik geen microfoon heb aangesloten? Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt. Eigenlijk wil ook die functie ook kunnen uitschakelen.
Ik heb niets aangesloten op de Line-In/Microfoon. Kan die videokaart dan geluid aan? Of hoe werkt het dan dat ik toch geluid heb terwijl ik geen microfoon heb aangesloten? Kan iemand me uitleggen hoe dat werkt. Eigenlijk wil ook die functie ook kunnen uitschakelen.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!