Toon posts:

MSN blocklist + personen verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
JE hebt bij MSN>extra>opties>privacy rechts de blocklist staan, als ik mensen uit die blocklist wil verwijderen dan gaat dit niet altijd ( ik wil ze niet unblocken) maar gewoon uit dat lijstje hebben.
Bij sommige personen is het wel mogelijk ze te verwijderen maar bij andere kan je niet verwijderen kiezen..
Waar ligt dit aan ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:39
Waarom zou je ze uit dat lijstje willen verwijderen? Als je die persoon helemaal kwijt wilt kan je beter via MSN zelf (dus niet in opties oid) rechtersmuis » Verwijderen doen, dat lijkt me hetzelfde nut te hebben :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 16 August 2003 @ 19:33:
Waarom zou je ze uit dat lijstje willen verwijderen? Als je die persoon helemaal kwijt wilt kan je ze beter via MSN zelf (dus niet in opties oid) rechtersmuis » Verwijderen doen, dat lijkt me hetzelfde nut te hebben :)
JA maar als ik ze dan blokkeer dan komen ze alsnog in dat lijstje te staan.
Ik wil ze gewoon blokkeren en later ook nog is extra uit dat lijstje trappen.. maar niet dat ze me dan weer online kunnen zien.. op die manier zeg maar.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:39
Ik snapte wel wat je bedoelt, maar ik had het idee dat als iemand niet in je contactlist staat en hij/zij wel door je geblokkeerd is dat diegene gewoon uit je blocklist zou verdwijnen, wat dus niet het geval is merk ik net :)

Zelf krijg ik trouwens ook niet voor elkaar om iemand uit de blocklist te verwijderen zonder hem/haar terug te zetten in de accepted list. Ik gebruik MSN 4.7, misschien dat MSN 6 deze optie wel heeft? (Als jij die niet gebruikt)

The devil is in the details.

Verwijderd

Bij sommige personen is het wel mogelijk ze te verwijderen maar bij andere kan je niet verwijderen kiezen..
Waar ligt dit aan ?
Mensen die je wel kan verwijderen hebben je niet in hun lijst staan.
Bij mensen die jou wel in hun lijst hebben, moet je per se kiezen tussen blocken of toestaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 19:45:
[...]

Mensen die je wel kan verwijderen hebben je niet in hun lijst staan.
Bij mensen die jou wel in hun lijst hebben, moet je per se kiezen tussen blocken of toestaan.
oke dat is duidelijk dan 8)
Pagina: 1