Toon posts:

Fout tijdens opstarten win XP

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het opstarten van de pc krijg ik een blauw scherm met een foutmelding. De foutmelding is als volgt:

STOP: c0000218 {Registerbestandfout}
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden:
\SystemRoot\System32\Config\SOFTWARE

Ik kan met chkdsk het probleem niet verhelpen. Ik zou graag gebruik willen maken van de zoekfunctie, maar die werkt helaas niet.

Alvast bedankt!

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Google ook al stuk??? |:(

Alleen NL-talige pagina's

Verwijderd

Dit is zo'n geval dat 88 % van de members het antwoord ook met bv. google moet vinden. :|

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
[google=c0000218]
Daarmee zou je al een eindje verder moeten komen.

Zoeken bij Microsoft Knowledge Base naar 'c0000218' levert trouwens misschien ook wel een bruikbare link op, namelijk How to Recover from a Corrupted Registry That Prevents Windows XP from Starting.

De foutmelding laat namelijk zien dat er iets fout is (gegaan) in je registry, er is dus iets corrupt, dus wie weet verhelpt bovenstaande link dit :)
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 19:12:
Dit is zo'n geval dat 88 % van de members het antwoord ook met bv. google moet vinden. :|
Help je de topicstarter hiermee? Je kan 'm in ieder geval op weg helpen.

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 16 augustus 2003 @ 19:17:
Help je de topicstarter hiermee? Je kan 'm in ieder geval op weg helpen.
Ja, ik help hem zelfstandiger worden, en ik help hem in de richting van een zoekmachine.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Deneb: als dat gebeurt moet je het gewoon doorgeven door op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif te klikken, UTFS/gebruik google/gebruik de search replies zijn niet de bedoeling :)

Verwijderd

Rafe schreef op 16 augustus 2003 @ 19:20:
Deneb: als dat gebeurt moet je het gewoon doorgeven door op [afbeelding] te klikken, UTFS/gebruik google/gebruik de search replies zijn niet de bedoeling :)
Ik weet het, maar dat is dat doe ik persoonlijk liever niet, ik was niet bot maar duidelijk.

Door gaan in een draatje die eigenlijk dicht moet word ook niet op prijs gesteld, maar nu weet de TS iig hoe het een beetje werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik d8 pas aan Google toen ik de post al gepost had. Ik heb toen deze pagina gevonden: http://members.home.nl/b.mulder/boot.html. Sorry, maar iedereen bedankt.

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Geen probleem en succes d'rmee!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Je kan als user best een mede-user een beetje bijsturen, maar als je meteen een ":|" neerzet staat dat niet echt vriendelijk. Zie ook FAQ Forumgedrag

Krijn Tanis: Google, Microsoft Knowledge Base en de GoT search (als deze weer werkt) kunnen je een hoop verder helpen... probeer ze ook voor je een topic opent :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rafe op 16-08-2003 19:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.