Gister heb ik eindelijk weer eens 'emerge -u world' gedraaid, met de ebuilds van GNOME 2.3.5 (van breakmygentoo.net) erbij. Na een paar uur was alles klaar. 'etc-update' gedraaid, alles laten vervangen, nodige aanpassingen opnieuw gemaakt, reboot voor de zekerheid en het was klaar.
Alles draaide tot hier als een zonnetje.
Maar gisteravond en vandaag heb ik ineens problemen. Mijn vers (uit cvs) gecompileerde Mozilla Firebird wilde niet meer starten, hij kapte zonder errors of wat dan ook. Na een nieuwe compile deed ie t weer. netRhythmbox begon toen segfaults te geven als ik een liedje wilde afspelen, maar dat is inmiddels opgelost door een recompile van GStreamer. Nu segfault gnome-terminal ook ineens, net als zo'n beetje alles wat maar bij GNOME zit: de theme-manager, de clock-properties ( = gnome-panel), alles segfault.
Ik heb al een recompile van gnome-terminal geprobeerd, zonder succes. Kga nu ff gnome-panel recompilen en dan zal ik eens kijken wat het kan zijn
Heeft er iemand anders dezelfde problemen gehad? Of heeft misschien iemand tips om dit op te lossen?
-- edit:
De rest van de specs:
Linux 2.6.0-beta3-mm1
XFree86 4.3.0-r3
Systeemspecs zie sig.
-- edit 2:
Nou, de clock properties doen 't al weer...
gnome-terminal segfault nog steeds
En evolution 1.4 segfault nu ook
Alles draaide tot hier als een zonnetje.
Maar gisteravond en vandaag heb ik ineens problemen. Mijn vers (uit cvs) gecompileerde Mozilla Firebird wilde niet meer starten, hij kapte zonder errors of wat dan ook. Na een nieuwe compile deed ie t weer. netRhythmbox begon toen segfaults te geven als ik een liedje wilde afspelen, maar dat is inmiddels opgelost door een recompile van GStreamer. Nu segfault gnome-terminal ook ineens, net als zo'n beetje alles wat maar bij GNOME zit: de theme-manager, de clock-properties ( = gnome-panel), alles segfault.
Ik heb al een recompile van gnome-terminal geprobeerd, zonder succes. Kga nu ff gnome-panel recompilen en dan zal ik eens kijken wat het kan zijn
Heeft er iemand anders dezelfde problemen gehad? Of heeft misschien iemand tips om dit op te lossen?
-- edit:
De rest van de specs:
Linux 2.6.0-beta3-mm1
XFree86 4.3.0-r3
Systeemspecs zie sig.
-- edit 2:
Nou, de clock properties doen 't al weer...
gnome-terminal segfault nog steeds
En evolution 1.4 segfault nu ook
[ Voor 15% gewijzigd door rb338 op 16-08-2003 19:34 ]