Toon posts:

analoog inbellen met isdn = traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net isdn met een webvox enzo. isdnen gaat perfect maar als ik analoog inbel dan is het heel traag (1.2kb\s ofzo). hoe kan dat? de instellingen staan gewoon hetzelfde als isdn dus op zijn hoogst enzo.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 18:58:
ik heb net isdn met een webvox enzo. isdnen gaat perfect maar als ik analoog inbel dan is het heel traag (1.2kb\s ofzo). hoe kan dat? de instellingen staan gewoon hetzelfde als isdn dus op zijn hoogst enzo.
Maar waarom ga je analoog inbellen, terwijl je ISDN hebt??

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
ja het ik heb net isdn maar ik heb nog een wanadoo hometime abbo lopen dat analoog is. zolang ik geen isdn abo heb gebruik ik dat.. maar dat gaat dus fokking traag

tjah je moet toch wat zonder kabel\adsl..

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:26

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Niet alle ISDN modems kunnen snel analoog emuleren. Sommige komen niet verder dan 33k6 ofzo. Je zou eens uit moeten zoeken hoe snel die webvox kan emuleren.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

koop gewoon een goedkoop 56k modempje van 10 euro ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb er nog 1 ligge dat is ut probleem niet maar zou wel handig zijn als ik met mijn webvox analoog kan inbellen met beetje normale snelheid

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32
Maar sinds wanneer maakt wanadoo dan verschil tussen analoog en ISDN? Ik heb terminste nooit problemen gehad om ISDN en analoog in te bellen met hetzelfde abo.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16
Poltergeist schreef op 16 August 2003 @ 23:05:
Maar sinds wanneer maakt wanadoo dan verschil tussen analoog en ISDN? Ik heb terminste nooit problemen gehad om ISDN en analoog in te bellen met hetzelfde abo.
TS heeft het over zo'n free-gedoe-speciaal-pakket, en da's gewoon simpelweg analoog (56k)-only.

Makkelijkst is imho idd gewoon een willekeurig 56k modempje pakken: Software-emulatie heb ik een pesthekel aan (RVSCom :X)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

idd, free accountjes van wanadoo kan je alleen met een 56k modempje op inbellen. Kan je beter een echt 56k modempje erin pleuren, die haalt een veel hogere snelheid dan 1,2kb/s. Zelfs met een 14k4 modem gaat het sneller (1,4 kb/s max)
Met een 56K moet dat ongeveer boven de 5 kb/s zijn. Met ISDN is de verbinding veel stabieler trouwens, hier ligt de snelheid rond de 7,5 kb/s max.

Wat zijn trouwens de eigenschappen van die webvox? niet toevallig een 14k4 modem?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1