Windows XP afsluitprobleem

Pagina: 1
Acties:

• Fles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2023
Als je op de PC van (je leest het goed) mijn tandarts op afsluiten klikt sluit hij niet af. Hij doet gewoon helemaal niets. Een snelkoppeling met "SHUTDOWN -s -t 01" werkt ook niet. Hij geeft dan wel een venstertje met een melding, maar daar blijft het bij. Hoe los ik dit op?

Cheers!

Verwijderd

en de melding is ?

• Fles
Erm, dezelfde melding die je krijgt als hij het wel doet. Probeer maar es met die snelkoppeling :) Maar die melding is normaal.

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09

vegterb

[ZzZ]Vighter

Schijf op fouten gecontroleerd?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Een hangend programma misschien? Check je task manager eens.

Profile

• Fles
Hij doet het altijd, als je reset (opnieuw opstarten doet hij ook niet btw) doet hij het de volgende keer weer niet. Een hangend programma kan het niet zijn denk ik.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 15:20

Godjira

To infinity and beyond!

Graveheart schreef op 16 August 2003 @ 20:11:
Hij doet het altijd, als je reset (opnieuw opstarten doet hij ook niet btw) doet hij het de volgende keer weer niet. Een hangend programma kan het niet zijn denk ik.
Check het toch maar eens. Welke programma's heb je onlangs geinstalleerd op die PC (of je tandarts ;) ). Ik heb een soort gelijk probleem gehad. Ik had net een system monitor proggie geinstalleerd en die zorgde voor een soort gelijk effect, ik kon hem dan afsluiten in de task manager en toen werkte het afsluiten wel gewoon.

Profile

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Ik had ook zoiets. alles lijkt goed te werken. Later bleek dat als ik eerst de logitech sowtware afsloot en dan shut down deed dat die het in een keer goed deed :?
Dus die software was een beetje brak.
Probeer dus eerst eens rechtsonderin alles af te sluiten en dan shutdown kijken of het dan wel werkt..

Succes

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 09:26
ik heb precies hetzelfde probleem alleen ik heb geen programma's geinstalleerd behalve me drivers van geluid, videokaart enzo en het was een verse installatie van XP
Pagina: 1