[TFT] Kleuren kloppen niet

Pagina: 1
Acties:

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 09:46
Na 3 weken eindelijk weer achter de pc. Beetje surfen en zie toch dat er (volgens mij) het een en ander niet klopt aan mijn 17" TFT'tje van Medion.

De kleuren zijn véél te fel en de kleuren veranderen, gele tint, groenige tint, rode tint, blauwige tint. Beetje lopen rommelen aan de kabel maar dat mag niet baten.

Het geheel is niet bepaald prettig aan je ogen dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem.

Alvast bedankt!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 19:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Al in de opties van je beeldscherm gerommeld (met name collor en brightness controls), drivers van je beelscherm/ vid kaart geupadte enz..??

[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 16-08-2003 18:04 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Sypher
Opties zat en allen al geprobeerd en iets beter maar toch blijft hij van licht naar donker schieten. Videokaart draait met de laatste drivers en voor de tft zelf is er niets te vinden op medion.com

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:46

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kabel zit er goed in en vastgedraaid?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
kun je hem niet naar factory defaults resetten?
anders ff de (stroom) stekker eruit, en na een tijdje weer erin.

• Sypher
Microkid schreef op 16 August 2003 @ 18:05:
Kabel zit er goed in en vastgedraaid?
Jep

• Notna

Notna

Where are you?®

Heeft je beeldscherm in de vak op een (te) warme plaats soms gestaan??? Kan namelijk funest zijn voor hardware.

• Sypher
Naja hij staat op zolder maar heb hem met dit warme weer niet gebruikt dus hij heeft 3 weken rust gehad..

Verwijderd

Probeer anders de monitor eens op een andere pc, en kijk of je daar hetzelfde probleem hebt!

• Sypher
Naar die optie ga ik vanavond even kijken. Moet mijn hele handeltje toch even verhuizen naar een nieuwe case dus dan doe ik dat meteen..

• Notna

Notna

Where are you?®

netvisions schreef op 16 August 2003 @ 18:08:
Naja hij staat op zolder maar heb hem met dit warme weer niet gebruikt dus hij heeft 3 weken rust gehad..
Tsja bij mij op zolder is het ook zo'n 35 graden geweest :P. Dit wist ik al, dus uit voorzorg me scherm in een zak gedaan en in de voorradkst van 20 graden gezet:P
Probeer zowieso eens een ander beelscherm om uit te sluiten dat het je vid kaart is. Probeer ook je beeldscherm op een andere pc.

Verwijderd

Ligt het niet aan je videokaart? Probeer inderdaad eens je TFT op een andere pc. Nog steeds zelfde probleem, dan hoop ik dat je nog garantie hebt...

• Sypher
Gelukkig wel maar weet niet hoe ze dat afhandelen met Medion..

Verwijderd

netvisions schreef op 16 August 2003 @ 18:13:
Gelukkig wel maar weet niet hoe ze dat afhandelen met Medion..
Ik geloof dat je gewoon onsite garantie hebt, en om er zeker van te zijn bel je even met de helpdesk.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

kijk ook eens of je videokaart goed in het slot zit, haal er eventueel ff uit en druk hem weer goed op zijn plaats.

(ik heb ook weleens als ik met mijn voet tegen mijn monitor kabel zit dat er vagen kleuren komen)

iRacing Profiel

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:47

LopeZ

Too much is never enough

Titelfixed :)
Pagina: 1