If it aint broke, fix it till it is!
ik praat al over 50 verschillende mp3s.
nee in winamp met Windows XP pro compleet up-to-date.En ook met windows media player(die bagger is) doet hij het ook niet.
misschien dat het probleem daar ergens ligt ElectroPanic.
na wat gekloot met opnieuw installen van codec gaat het weer beter.Venxir schreef op 16 augustus 2003 @ 18:07:
misschien dat het probleem daar ergens ligt ElectroPanic.
En ik heb kazaa lite.Venxir schreef op 16 August 2003 @ 18:08:
[...]
na wat gekloot met opnieuw installen van codec gaat het weer beter.
Wat ik last van heb:
Ik ben muziek aan het afspelen met winamp. Als ik dan via t netwerk data ga kopieren naar een andere pc, of andersom, data van een andere pc naar die van mij, hoor ik vaak een vage ratelende hoge toon door de muziek heen. Als ik winamp afsluit/op pauze zet is er nix aan de hand.
Ik ben muziek aan het afspelen met winamp. Als ik dan via t netwerk data ga kopieren naar een andere pc, of andersom, data van een andere pc naar die van mij, hoor ik vaak een vage ratelende hoge toon door de muziek heen. Als ik winamp afsluit/op pauze zet is er nix aan de hand.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
*kickje*
ik heb dus hetzelfde probleem, sinds kazaalite 2.4.1 zijn mn downloads screwed, allemaal!
Ik had Nimo codec pack maar die heb ik er inmiddels weer afgegooid. En nog steeds gaar!
ik heb dus hetzelfde probleem, sinds kazaalite 2.4.1 zijn mn downloads screwed, allemaal!
Ik had Nimo codec pack maar die heb ik er inmiddels weer afgegooid. En nog steeds gaar!
Connaisseur des femmes
Pak is een oud liedje...Gulli schreef op 25 August 2003 @ 23:20:
*kickje*
Dit is echt een van de acties van de RIAA
nieuwe mp3's storen...Gulli schreef op 25 augustus 2003 @ 23:20:
*kickje*
Beter zoeken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()