2 DVD's op 1 DVD fikken!

Pagina: 1
Acties:

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-03 15:53
ik zit denk ik met een klein probleempje:

ik heb 2 dvd's (matrix reloaded en x-men2) allebei apart kunnen rippen met dvd-shrink. nu heb ik dus 2 dvd's met een kleinere capaciteit dan de originelen. in totaal zijn de bestanden 4.5 GB waardoor ik ze dus allebei op 1 dvd kan branden.

het probleem is dat het allemaal .VOB bestanden zijn. dus de benamingen van de vob-files zijn van beide dvd's identiek. dus ik ben bang als ik het op een dvd zet, dat de film hele rare dingen gaat laten zien.

hoe moet ik dit oplossen? moet ik een menuutje maken? of kan ik ze gewoo bij elkaar pleuren en fikken? of moet ik verschillende mappen maken voor elke film?

u zegt het maar.

gegroet

Etuuuuuh!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Volgens mij is het mogelijk met een DVD-authoring programma een menu te maken, en dan vervolgens in aparte mappen de beide films te plaatsen. Met het menu kun je dan kiezen hoe of wat.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-03 15:53
ja dat zou het moeten zijn ja... maar welke software of welke map-structuur, weet ik niet.

Etuuuuuh!

Verwijderd

dvd meastro is een heel goed programma, alleen niet gratis en er is geen demo of iets dergelijks.
Je zou het moeten kopen of ´´kopen´´.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Probeer eens iets met, ik noem maar wat, Ulead DVD Studio ofzo...
Genoeg pakketten voor te vinden dacht ik zo...Pinnacle heeft ook een dergelijk pakket, zit geloof ik deels ook in Studio 8.

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Waarom wil je die twee films op een DVD zetten. Waarom niet allebij op een aparte?
De kwaliteit die je nu krijgt is ongeveer gelijk aan een SVCD.

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

Verwijderd

waarom niet op nieuw doen met dvd shrink en dan 1 film per dvd.....dan is je beeld aanzienlijk beter.
het beeld wat je nu over houdt zal behoorlijk slecht zijn

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sonic Scenarist Pro is HET programma om dvds te authoren. Het vergt echter wel diepgaande kennis van de dvd structuur. Voor meer info zie www.doom9.net

https://discord.com/invite/tweakers

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 23:48
Ik denk eerder aan TMpegEnc DVD, die kan geloof ik ook .ifo bestanden lezen en er een menu omheen vouwen. Of DVDlab, maar dan moet je alles demuxen en met dvdlab laten remuxen, die hebben ook hele mooie opties voor menu's.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-03 23:48
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 17:38:
dvd meastro is een heel goed programma, alleen niet gratis en er is geen demo of iets dergelijks.
Je zou het moeten kopen of ´´kopen´´.
DVDMaestro is niet meer te koop, wordt niet meer doorontwikkeld en als je de laatste resten van DVDMaestro wil gebruiken moet je er een apple bij kopen. Die hebben die gasten opgekocht. Die Steve Jobs heeft als eerste de hele pc afdeling weggesanneerd bij ze :( . Echt doodzonde. En in geval van DVDMaestro mag je dus dankbaar zijn met een programma als Kazaa want er is geen programma wat aan DVDMAestro kan tippen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rudi Vader op 16-08-2003 17:57 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
volgens mij kan shrink 3 dat nu. als je author kiest opent hij een nieuw venster. daar kan je items uit andere instanties van shrink heenslepen.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03 16:54
volgens de history:

New "New Frame" menu option - creates another instance of DVD Shrink,
but in the same process. This is used by re-author module which now
supports drag 'n drop, or cut & paste, from any window (re-author
from multiple disks).

beta 5 is inmiddels al beschikbaar.
Pagina: 1