dvd-speler gaat automatisch uit

Pagina: 1
Acties:

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Heb net een nieuwe dvd-speler gekocht, een AKAI DV-P4420S.
Een perfect apparaat, ondersteunt alles en goede beeld- en geluidskwalitiet.
Hij heeft alleen 1 nadeel. Als ik hem op pauze zet en langer dan een half uur weg ben, gaat hij automatisch uit. Ben ik een film aan het kijken en onderbreek dit voor een half uur of langer, moet ik mijn dvd-speler opnieuw opstarten en opzoeken waar ik gebleven ben. Erg lastig dus.

Hebben meer dvd-spelers hier last van en is dit misschien via een menu uit te schakelen? Kan hierover niets in de handleiding vinden.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Albo schreef op 16 August 2003 @ 17:09:
Heb net een nieuwe dvd-speler gekocht, een AKAI DV-P4420S.
Een perfect apparaat, ondersteunt alles en goede beeld- en geluidskwalitiet.
Hij heeft alleen 1 nadeel. Als ik hem op pauze zet en langer dan een half uur weg ben, gaat hij automatisch uit. Ben ik een film aan het kijken en onderbreek dit voor een half uur of langer, moet ik mijn dvd-speler opnieuw opstarten en opzoeken waar ik gebleven ben. Erg lastig dus.

Hebben meer dvd-spelers hier last van en is dit misschien via een menu uit te schakelen? Kan hierover niets in de handleiding vinden.
heb ik ook alleen dan na 5 min, kun je instellen in het menu, check je handleiding :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Sommige dvdspelers hebben een screensaver , de jouwe zal als veiligheid gewoon uitgaan :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.