Toon posts:

Verhouding water watterwetter

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en ook gevonden dat de vehouding watterwetter 1op30 is. Maar nu vroeg ik me af tot hoeverre de verhouding water tot watterwetter beter is. Ik wil namelijk weten of iemand al eens met de verhoudingen gespeeld heeft. Juist hierover kon ik niets terugvinden. Links vind ik ook ok.

Verwijderd

Das grappig die is al een paar uurtjes offline.
en vergeet de spelling niet :P
Maar ik denk niet dat je veel ermee moet gaan spelen want een verhouding moet je niet veranderen. (kromme zin)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 17:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
eerder, ik heb namelijk al eens mezelf verdiept in watterwetter. Voor mijn WC

Verwijderd

Kun je ook niets vinden met google

Verwijderd

Topicstarter
ik zit momenteel te googlen

Verwijderd

ik zag net dat het tussen de 1/20 en 1/30 moest zitten.
Minder waterwetter mag niet.
(waterwetter / water)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
volgens mij maakt het niets uit wat de verhouding precies is, ik gooi er altijd gewoon een scheutje van dat spul in en dan vind ik het wel goed

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gewoon aan de verhouding van de fabrikant houden.
Ik had een zelfde vraag, zie [rml][ WC] Zerex super coolant mengverhouding?[/rml]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tja.. hier is toch echt al het een en ander over geweest.. zelf heb ik gewoon de standaard hoeveelheid aangehouden en dat is echt wel goed hoor! een fabrikant weet echt wel wanneer het optimaal werkt!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Apennootjes, ik zag net dat je een Schop een Modje post hierover hebt gedaan.
Houd er wel even rekening mee dat de search op dit moment plat ligt, en zoeken dus op dit moment erg lastig is.
De FAQ klopt wel. Maar als je goed leest wil de TS meer weten over die verhoudingen, en of er wellicht iemand is geweest die heeft lopen testen met verschillende verhoudingen.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Er zijn zat mensen geweest die hier mee hebben expirimenteren.. is te vinden met de search.. Dat deze op dit moment niet werkt is geen vrijbrief om maar gewoon allemaal search vragen neer te gaan plempen.. dan heb je maar ff geduld... :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aan de aanbevolgen verhouding houden. Meer of minder scheelt aanzienlijk (tov het maximale effect dan ;)).

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Mmmm.. ff creatief met zoeken en voila: http://www.redlineoil.com/redlineoil/wwti.htm

Dit is de technische info van waterwetter zelf.. staat o.a een tabel in waar ze 45% en 65% waterwetter gebruiken...

Verwijderd

apen-nootjes schreef op 16 August 2003 @ 20:26:
Mmmm.. ff creatief met zoeken en voila: http://www.redlineoil.com/redlineoil/wwti.htm

Dit is de technische info van waterwetter zelf.. staat o.a een tabel in waar ze 45% en 65% waterwetter gebruiken...
Dat staat er niet......kijk maar helemaal onder aan de pagina....daar staat dat ze 3% waterwetter gebruiken.....

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

MMM.. Was inderdaad geen waterwetter maar glycol... Onderaan staat inderdaad 3 procent :o

Nog maar ff verder gezocht dan: http://www.bunkermentality.net/wetter.html

[ Voor 31% gewijzigd door Apen-nootjes op 16-08-2003 21:40 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

En toen deed de search het weer :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.