"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Zo ja, dan is er op www.hardwarebook.net wel een verloopje te vinden, als je een klein beetje solderen kan
DIN of RCX, geen idee joh. De RCX'n van op het net leken het meesten op mijn 'ding' hier. Ik ben op je URL aan het checken...Caerbannog schreef op 16 August 2003 @ 16:43:
Is dit niet gewoon een DIN-stekker?
Zo ja, dan is er op www.hardwarebook.net wel een verloopje te vinden, als je een klein beetje solderen kanJe kan ook de line-out van je cassettedeck natuurlijk op de line-in van je geluidskaart prikken. Legio mogelijkheden

Zo lijkt het erop, alleen nog één extra pin
[ Voor 12% gewijzigd door Mizitras op 16-08-2003 16:46 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
"line-out casettedeck" ???Caerbannog schreef op 16 augustus 2003 @ 17:02:
Heeft hij ook een diameter van ongeveer 1 cm? Helaas ken ik die aansluiting niet. Ik kan je er dus ook niet mee verder helpen... Maar helpt het aansluiten van de line-out van je cassettedeck op de line-in van je geluidskaart niet? Veel suk6 iig
één woord daarvoor: 1987
Denk niet dat dat toen gewoonte was om een line-out er al aan te hangen op zo'n ding. Of het moest je extra geld kosten
Ik zoek nog wel even voort.
En ja, zoiets van een 1 centimeter als op de tekening. (Een DIN-5 formaat dus)
En enige specs daarvan? Of enige audiophiles die daarmee hebben gewerkt en er wat meer over kunnen zeggen?
Verwijderd
Heb je de opnamemixer wel goed staan? Dempen uitgevinkt en onder geavanceerd kun je een +20 dB boost erop zetten....wil ook wel eens helpen
Veel suc6 & hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
Staat volledig open, die 'boost' doet het geluid wel wat vervormen, dat wel. Maar ik hoef dan alleszins nog maar één keer x500% het geluid te versterken via de software.Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 21:30:
Misschien kun je toch gewoon die Senheisser gebruiken.
Heb je de opnamemixer wel goed staan? Dempen uitgevinkt en onder geavanceerd kun je een +20 dB boost erop zetten....wil ook wel eens helpen
Veel suc6 & hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
Thanks alleszins.
Verkoper die 'verkoopt', maar feedback geeft ie niet veel op z'n materiaal. Ach ja :-/