Toon posts:

Leadtek - Coolcommand tweaken

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Leadtek Winfast XP 2000 Deluxe. Een televisiekaart voor de computer. Daar zit een afstandbediening bij...een "Coolcommand". Met dat ding ken je de software van de kaart besturen.

Maar ik zou veel liever ook andere software, zoals een divx-player ermee aansturen...

heb al wat met google gezocht en in newsgeroups...maar ken tot op heden niks vinden...ik weet dat het onder Linux wel kan...maar ja, ik draai XP

hellup!!!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 16:26:
Ik heb een Leadtek Winfast XP 2000 Deluxe. Een televisiekaart voor de computer. Daar zit een afstandbediening bij...een "Coolcommand". Met dat ding ken je de software van de kaart besturen.

Maar ik zou veel liever ook andere software, zoals een divx-player ermee aansturen...

heb al wat met google gezocht en in newsgeroups...maar ken tot op heden niks vinden...ik weet dat het onder Linux wel kan...maar ja, ik draai XP

hellup!!!
Via google gevonden : http://www.pcremotecontrol.com/info.html
PC Remote Control is a useful software that lets you remotely control your computer from several origins, including the serial port (RS-232), keyboard, TCP/IP and other devices specifically designed for remote control. The main purpose of this program is to control the computer in the same manner as you do with the TV, VCR, HiFi and similar equipment with a simple infrared remote. The widespread use of the computer for audio MP3 and video DVD playing can make this program a perfect complement to your multimedia system
Volgens mij heb je daar wat aan.
Het gaat over deze kaart: http://www.leadtek.nl/pub/nl/mm/tv2000deluxe.php ?

Hoort dit niet in wos ?

[ Voor 54% gewijzigd door Roberto op 16-08-2003 16:50 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
RS_003: De topicstarter geeft toch aan dat hij het met XP aan de praat wil hebben?

Topicstarter: Probeer uICE eens. Volgens de changelog van 2.2.0 zou de 'WinFast TV2000 XP Deluxe (CoolCommand remote control)' nu gewoon daarmee moeten werken.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Aikeleer schreef op 16 August 2003 @ 16:48:
RS_003: De topicstarter geeft toch aan dat hij het met XP aan de praat wil hebben?

Topicstarter: Probeer uICE eens. Volgens de changelog van 2.2.0 zou de 'WinFast TV2000 XP Deluxe (CoolCommand remote control)' nu gewoon daarmee moeten werken.
Ja en dit staat in oh, en het gaat hoofdzakenlijk over software.

Maar uICE zou moeten werken ja
Supported Devices

Anir Multimedia Magic
Askey/Anubis/Typhoon Magic TView ( CPH051 / CPH061 )
ATI Remote Wonder
Creative Live!Drive IR / AudigyDrive (RM-900)
Creative Soundblaster Extigy (RM-1000)
Creative Soundblaster Audigy 2 (RM-1000)
FlyVideo 3000 (RM-050) / elta 8681 LV / compatibles
Hauppauge WinTV PCI Remote Control (analog BT8xx based only)
Home-Electro's ira
IRMan
LIRC device
Logitech OEM devices ( IBM / AST / NEC )
miroMedia Remote
Packard Bell Fast Media
Pinnacle PCTV / PCTV Pro / PCTV Sat
Realmagic Hollywood+ Remote Control
Redlink 105 TV
Silitek SM-1000
Universal Infrared Receiver (UIR)
URCR 1.2
WinFast TV2000 XP (Deluxe)
WinLIRC client

Verwijderd

Topicstarter
Kikkegek

tof man die snelle reacties...

ik ga het meteen erop zetten en laat weten wat ik ervan vindt....thanks alot

Verwijderd

Topicstarter
kikke

het is rpecies wat ik zocht

onwijs toppie gasten...thanks...ken nu vanaf de bank films aanzetten/stoppen/pauze,....de hele riedel...thanks a bunch

Verwijderd

Topicstarter
toppie

geinstalleerd...werkt ook, maar ja, 30 dagen en dan kapt tie ermee...

hellup...........

is er geen freeware hiervoor...???

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 07:40
Probeer Girder eens (www.girder.nl) en je hebt op www.girder.nl/plugins.php een plugin voor Leadtek

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

LopeZ

Too much is never enough

Zoek zelf maar ff wat beter rond.

Nog een tip: Doe wat aan je taalgebruik en je spelling ed. Dit ziet er niet uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.