Een klein vraagje voor de kijkers thuis: Ik gebruik al een tijd winamp 3, en zet hem altijd op shuffle. Ik heb een vrij grote playlist en het lijkt erop dat winamp 3 sommige nummers vaker lijkt te spelen dan anderen..... Kan ik dat veranderen of neemt winamp me in de maling??
Verwijderd
Lijkt zo, de software is gewoon zo gemaakt dat ieder nummer evenveel kans maakt om afgespeeld te worden. Er zit dus geen ritme in.
Je houdt jezelf voor de gek
is er misschien iets dat die speelvolgorde van winamp kan bijhouden?? Dan kan ik tenminste harde bewijzen overleggen voordat ik in een dwamgbuis afgevoerd moet worden
Dacht het niet, Winamp heeft een kut random functionaliteit.Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 15:48:
Lijkt zo, de software is gewoon zo gemaakt dat ieder nummer evenveel kans maakt om afgespeeld te worden. Er zit dus geen ritme in.
Algemeen bekand dacht ik zo!
De random functie van winamp schijnt inderdaad niet helemaal lekker te werken. Er zijn geloof ik wel een aantal plugins met een betere shuffle, of plugins die ieder nummer dat gespeeld is in een apart lijstje zet ofzo, ik zal eens even zoeken voor je 
Edit:
Mm, sorry, ik kan nix vinden, maar weet zeker dat ik zoiets wel heb langs zien komen, een verbeterde shuffle functie voor winamp...
Edit:
Mm, sorry, ik kan nix vinden, maar weet zeker dat ik zoiets wel heb langs zien komen, een verbeterde shuffle functie voor winamp...
[ Voor 23% gewijzigd door Zoefff op 16-08-2003 16:20 ]
Haha, ik wist het wel!!CrashOne schreef op 16 augustus 2003 @ 16:04:
[...]
Dacht het niet, Winamp heeft een kut random functionaliteit.
Algemeen bekand dacht ik zo!
Ik heb het gevonden, in het menu preferences kan je de shuffle opties veranderen. \Blijkbaar hebben die leipen bij winamp bedacht dat je op meer manieren kan shuffelen...
Pagina: 1