Ik heb een half jaar oude Acer Aspire 1406LC laptop specs. Ik had hem sinds de begin van de vakantie opgeborgen in de kast omdat ik hem nooit gebruik tijdens vakantie's. Aangezien ik maandag weer begin wilde ik alles controlleren. Ik zet de laptop op tafel en sluit hem aan. Hij start op naar Suse Linux zoals het hoort. Toen deed ik een netwerkkabel erin en opeens liep hij vast. Ik reboot, verwijder de netwerkkabel en toen bleef hij hangen bij de splash/bootscreen. Hij gaat niet verder, maar ik kon wel in de bios komen. Niks speciaals in de bios dus ik besluit de batterij toch maar even te checken (vaker last van de batterij gehad). Eruit en er weer in. Ik start het, maar nu blijft het beeldscherm helemaal zwart. Verder moet ik +- 10 sec op de aan/uit knop drukken om het te starten/afsluiten en de fan stopt er na de eerste 15 sec mee(doodstil, maar lapjes branden wel en de dvd-speler kan open/dicht.
Zo blijft het nu. Al de kabels er in en uit gedaan, deels opengemaakt om te kijken of er een kabel los zat, hd erin en eruit gehaalt, gerammeld(
). Kortom, ik zou niet weten wat het is. Omdat ik hem dus snel nodig heb probeer ik het hier maar, want anders had ik Acer zelf wel gebeld.
Zo blijft het nu. Al de kabels er in en uit gedaan, deels opengemaakt om te kijken of er een kabel los zat, hd erin en eruit gehaalt, gerammeld(