Toon posts:

Plextor Premium probleempjes

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
115 minuten 21 seconden op een 80 minuten cd: het gaat (niet).

De oude philips in de living leest SNEL in: 30 tracks.
On play: *Pfrrgrt*. Niets dus.

De nieuwe microketen JVC in de keuken leest TRAAAAAAG in: 30 tracks.
On play: *Wzzzzz*Wz*Wzzz*Wzzz* Geluid ! Maar met audiotikjes.

De 6 jaar oude JVC op mijn kamer leest gewoon in: 30 tracks.
On play: *Wzzz* Geluid ! Het klinkt gewoon goed, net als het origineel.

Plextor Premium zelf leest in: 30 tracks.
On play: *...* (silent mode :)) Geluid !

Ik HAD eens een theorietje: als het op het philipskreng werkt, werkt het overal.
Ik probeer het dadelijk eens in de Opel (CDR 500) en houd jullie op de hoogte.

Wat kan ik nu doen ? Had toch graag megacd's gebakken. Iemand anders hier ervaring mee ?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 15:41:
Wat kan ik nu doen ? Had toch graag megacd's gebakken. Iemand anders hier ervaring mee ?
Nieuwe Philips in de living en JVC in de keuken kopen.

Serieus, wat wil je dat wij doen. Plextor geeft zelf al aan dat als de kwailiteit van de met GigaRec gebrande cd te wensen over laat, je minder data op de cd moet zetten of GigaRec moet uitschakelen.

http://www.plextor.be/english/pdf/PlextorGigaRec.pdf

:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:48
Lees eff de onderste regel, daar staat in dat het resultaat ligt aan je cd-afspeelapparaat :). Ik zou zelf zeggen, het is eigenlijk een backup, maar je hebt er nix aan :+. Want praktisch gezien, moet je van te voren weten of de desbetreffende cd-speler de cd kan lezen. Eigenlijk kan je het alleen gebruiken om zelf te back-uppen, uiteraard kan de plex zelf wel lezen 8)7. In mijn ogen, een beetje domme standaard...

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, GigaRec he!

sommige apparaten kunnen het aan...andere niet!

Ze waarschuwen er zelf al voor...dat GigaRec op plextor drives zeker zal werken...maar ze kunnen niet garanderen dat het overal anders kan werken.

Ik raadt aan geen gigarec 1.6x te gebruiken, probeer het eens als je GigaRec 1.2x ...dan zijn de schijfjes in meer spelers af te lezen!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij wilt ie maar tot 1.4 ?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 16:39:
Bij mij wilt ie maar tot 1.4 ?
Mmmm, zal wel aan de firmware liggen..ah wel...1.6x GigaRecjes zouden toch alleen maar op plextor drives af te spelen zijn!

There is no place like ::1

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 19:29

Mentalist

[avdD]

Warning:
When GigaRec is used at the most extreme settings, there is a chance that the playability at the outer range of the disc is not satisfying. The result is greatly dependant on the quality of the playback device. In case of bad results, use a less extreme setting of switch GigaRec off.
Plextor zegt het zelf dus al. Een normale cd-speler is in principe niet gemaakt om cd's met een hogere dichtheid dan 80min te lezen (oudere zelfs niet voor meer dan 74min ;)). Met GigaRec forceer je dat ie dat toch probeert, en met sommige spelers lukt dat, en met andere niet.

Dat heb je met dingen die buiten de specs vallen. Dat kunnen wij niet helpen, en zodoende kan dit topic wel dicht :)

Als je toch meer muziek op een cd wil hebben moet je anders eens naar een mp3-cd speler kijken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 16-08-2003 17:13 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.