upgrade hulp gevraagd...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik heb een budget van ong 500 euro. Hiervoor wil ik een aantal dingen gaan kopen om mijn toch wat verouderde computer weer wat nieuw leven in te blazen.
Ik heb nu een Asrock k7vt2 AMD 1000MHZ Geforce2mx 512MB PC133 SDRAM

Aangezien mijn moederbord een ATHLON-XP tot 2600 ondersteund, was ik van plan om mijn moederbord er in te laten zitten en een AMD 2600+ te kopen.
Ik wil ook een nieuwe HD, ik dacht aan een Maxtor Diamondplus 80gb 7200RPM/8mb cache.
De grafische kaart vervang ik door een Radeon 9700Np.
Doe ik hier goed aan, of kan ik mijn zuurverdiende geld betere aan andere onderdelen spenderen.
ps. ik hoef geen high-end games monster, ik wil gewoon weer lekker spellen kunnen draaien zonder dat ik de resolutie op 640x480 moet zetten om enigszins wat vloeiende graphics te krijgen... :Z

Alvast bedankt.. :)

oh ja, toevallig ook nog iemand die een tip heeft voor een simpele kleuren printer? (omzo nu en dan een brief te printen, of een CD-hoesje (hoeft geen super foto kwaliteit))

Verwijderd

hier is toch apart topic over ??

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 5

kijk hier ff ;)

edit:

al gemeld in [SM]

[ Voor 23% gewijzigd door BoyGenius op 16-08-2003 15:14 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Het zou handig zijn als je even dit las: [rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 08-03-03)[/rml]

En zoals boygenius zegt had je met het grootste gemak in dat topic kunnen posten.

En wat die printer betreft, ga naar een media markt, pak de goedkoopste kleuren printer en klaar ben je.

edit:
En als je toch niet @ 1600x1200 wilt gamen neem dan een radeon 9500 ofzo, jij hebt helemaal geen 9700 nodig.
Zeker niet icm een xp 2600 + radeon 9500 of fx 5600

[ Voor 25% gewijzigd door Roberto op 16-08-2003 15:19 ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik zie zo 1-2-3 niet wat er verkeerd aan je keuze zou zijn. Gewoon lekker die cpu/hdd en vga halen en door werken.

En wat die printer betreft. Bijna iedere printer is geschikt om te doen wat jij wilt. Je hebt absoluut geen printer van 200 euro nodig.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 08-03-03)[/rml]

en daarin vind je de verwijzing hiernaar:
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 5

/faq/zelfwerkzaamheid - dicht

Kijk ook eens even naar de GoT huisregels mbt topictitel, want deze verdient ook wat aandacht...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.