[Keyboard] MS Wireless Optical Desktop

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ik heb thuis een Logitech MX 700. Nu wilde ik graag een draadloos toetsenbord erbij hebben, maar draadloze toetsenborden van Logitech en Microsoft zijn niet apart verkrijgbaar (of weet iemand ze te vinden?). Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de Microsoft Wireless Optical Desktop te kopen en daarvan alleen het keyboard te gebruiken samen met de Logitech MX700 met allebij hun aparte receiver. Is dit mogelijk of zorgt dit voor storing? De MX700 doe ik voor geen goud weg, want ik wil die behouden voor mijn games en zo.

De Logitech Wireless Desktop MX vind ik te prijzig en het toetsenbord ervan vind ik niet fijn, vandaar dat ik voor de Microsoft versie wil gaan.

Iemand misschien ervaring?

[ Voor 3% gewijzigd door Godjira op 16-08-2003 15:02 ]

Profile

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Iemand enig idee of dit conflicten opleverd?

Profile

• Genedefect
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02-2023
Denk dat dat wel gaat, je kan ook altijd van die apperaten de frequentie kiezen met een schakelaar. Komt allemaal goed hoor

stek schreef op 04 januari 2003 @ 04:35..url
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken...
Not finding it in search does not make you a nOOb.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zo snel kicken is normaal gesproken niet nodig. Sterker nog, officieel mag je pas na 24 kicken. Denk eerlijk gezegd zelf niet dat het stoort...

• Genedefect
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02-2023
BredeP schreef op 16 August 2003 @ 18:48:
Zo snel kicken is normaal gesproken niet nodig. Sterker nog, officieel mag je pas na 24 kicken. Denk eerlijk gezegd zelf niet dat het stoort...
UUhh , laat die kerel toch ff lekker kicken als ie t snel wilt weten,. niemand krijgt er pijn van aan zijn kont toch, Damn regeltjes 8)7

Kunnen beter ff proberen te helpen , toch??

[ Voor 6% gewijzigd door Genedefect op 16-08-2003 18:50 ]

stek schreef op 04 januari 2003 @ 04:35..url
Sticking feathers up your butt does not make you a chicken...
Not finding it in search does not make you a nOOb.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik dacht dat de MX700 van een 'nieuwe' (dus niet veel vaker/eerder gebruikt) frequentie gebruik maakte, 2.4 Ghz als ik het goed heb, en dat de wireless sets van Microsoft nog op een andere frequentie draaien. Alleen de nieuwste wireless muis van Microsoft maakte dacht ik ook gebruik van de 2.4 Ghz frequentie, maar die zit niet bij die set ingeleverd dacht ik.

Maar wat ik wil zeggen is: ze maken niet van dezelfde frequentie gebruik, dus nee, ik denk niet dat ze elkaar zullen storen :)

The devil is in the details.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
OK dan, dan ga ik die set van MS zsm aanschaffen. Draadloos keyboard lijkt me echt heerlijk.

Profile

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
volgens mij hoeft het idd geen problemen te geven. ik heb een logitech cordless optical desktop op de zaak, maar ik vond de muis veel te log. toen heb ik ff een ander draadloos muisje aangesloten (ook van logitech) en dat ging prima.

Overigens kan ik de MS cordless optical desktop ten zeerste aanbevelen. De zwarte / grijze versie vind ik ook nog erg mooi. Heb er al erg veel van verkocht en iedereen is er over te spreken. Tis gewoon echt een heel mooi strak setje voor die prijs. Bij Logitech betaal je voor iets met diezelfde specs veel meer geld.

[ Voor 8% gewijzigd door smvs op 16-08-2003 20:26 ]

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
smvs schreef op 16 August 2003 @ 20:25:
volgens mij hoeft het idd geen problemen te geven. ik heb een logitech cordless optical desktop op de zaak, maar ik vond de muis veel te log. toen heb ik ff een ander draadloos muisje aangesloten (ook van logitech) en dat ging prima.

Overigens kan ik de MS cordless optical desktop ten zeerste aanbevelen. De zwarte / grijze versie vind ik ook nog erg mooi. Heb er al erg veel van verkocht en iedereen is er over te spreken. Tis gewoon echt een heel mooi strak setje voor die prijs. Bij Logitech betaal je voor iets met diezelfde specs veel meer geld.
Inderdaad en ik vind de keyboards van Logitech ook iets minder fijn worden. Die kleuren van het MS setje zijn idd erg strak. Zeer mooie set, helaas is de muis niet super voor games, anders had ik mijn MX700 ook de deur uit gedaan misschien (na flink testen en vergelijken natuurlijk ;) ).

Profile

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-02 10:39
Is het nou gelukt??

Want dan ga ik die er ook ff bij kope...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Saeverix
anyone?

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ow, haha, ik heb hem nog niet aan kunnen schaffen (geld gebrek :( ). Maar ik heb sterk het vermoeden dat het zonder probleem zal gaan lukken.

Maar ja, ik weet alleen nog steeds niet of een draadloos toetsenbord is aan te raden voor een die-hard gamer als mijzelf. Die MX700 is totaal het probleem niet, want daarbij zit totaal geen vertraging meer tijdens games, alleen of dat bij een draadloos toetsenbord ook zo is weet ik dus niet. Iemand enig idee eigenlijk? En dan doel ik vooral op dit setje van Microsoft natuurlijk.

Profile

• Saeverix
ik heb nu sinds vorige week de Microsoft Cordless Optical Desktop, en ben errrug tevreden... doe zelf ook regelmatig games (BF1942, SOF2, RTCW) en heb totaal geen problemen ermee, behalve met de muis idd...(niet dat hij niet goed werkt, alleen voor gamen is ie niet echt geschikt) die ga ik ook vervangen met een MX 700...

dat toetsenbord jonge... heeft een berijk! ik had ff winamp aan gezet en ben met toestenbord naar beneden gegaan... kon vanaf beneden (dus door muren, en betonvloer heen) gewoon winamp op play en pause zetten, en heb vanaf beneden ff me computer uitgezet... werkt echt perfect, en batterijen zuipen doet hij echt niet... ze standaard batterijen zitten er nog in, en dat na bijna full time gebruik...

zulk berijk haal je met een el cheapo aldi shit setje niet... (heeft me pa :P)

[ Voor 5% gewijzigd door Saeverix op 15-09-2003 13:28 ]

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Saeverix schreef op 15 september 2003 @ 13:26:
ik heb nu sinds vorige week de Microsoft Cordless Optical Desktop, en ben errrug tevreden... doe zelf ook regelmatig games (BF1942, SOF2, RTCW) en heb totaal geen problemen ermee, behalve met de muis idd...(niet dat hij niet goed werkt, alleen voor gamen is ie niet echt geschikt) die ga ik ook vervangen met een MX 700...

dat toetsenbord jonge... heeft een berijk! ik had ff winamp aan gezet en ben met toestenbord naar beneden gegaan... kon vanaf beneden (dus door muren, en betonvloer heen) gewoon winamp op play en pause zetten, en heb vanaf beneden ff me computer uitgezet... werkt echt perfect, en batterijen zuipen doet hij echt niet... ze standaard batterijen zitten er nog in, en dat na bijna full time gebruik...

zulk berijk haal je met een el cheapo aldi shit setje niet... (heeft me pa :P)
Nee, maar ja, je praat ook niet over een van de mindere merken natuurlijk. Logitech en MS hebben echt de mark op draadloos gebiedt gewoon veroverd, een ander merk zou ik niet eens aan durven denken. Het is alleen dat Logitech me ietwat te duur is met haar MX desktop set. MS heeft goede kwaliteit en voor een zeer nette prijs, daar kan Logitech qua prijs niet aan tippen. Daarnaast vind ik het keyboard van MS meer stijl hebben dan die van Logitech MX set.

Profile

• Saeverix
indeed... ziet er errug lekker uit...

• Saeverix
heb nu een weekje die cordless optical set van MS, alleen de letters beginnen nu al af te slijten... dus je kunt wel concluderen dan MS toetsenbord van aars kwaliteit zijn... ga er van de week mee terug, naar de dixons... betaal ff wat bij en ga voor de Logitech Desktop MX set... Logitech toetsenbord heb ik al jaren, en die is nog niet afgesleten... MS toetstenbord een week en hij slijt gelijk al...

voor mij geen microsoft hardware meer... wel jammer want voor de rest was het goed spul...

[ Voor 6% gewijzigd door Saeverix op 28-09-2003 15:19 ]

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Saeverix schreef op 28 September 2003 @ 15:18:
heb nu een weekje die cordless optical set van MS, alleen de letters beginnen nu al af te slijten... dus je kunt wel concluderen dan MS toetsenbord van aars kwaliteit zijn... ga er van de week mee terug, naar de dixons... betaal ff wat bij en ga voor de Logitech Desktop MX set... Logitech toetsenbord heb ik al jaren, en die is nog niet afgesleten... MS toetstenbord een week en hij slijt gelijk al...

voor mij geen microsoft hardware meer... wel jammer want voor de rest was het goed spul...
Damn, ben ik even blij dat ik toch niet voor die set ben gegaan. Ik zag een onwijs mooi keyboard van logitech en die heb ik dus toch maar meegenomen.

Het is deze trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/984.jpg

Profile

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Godjira schreef op 16 August 2003 @ 15:02:
-knip-

De Logitech Wireless Desktop MX vind ik te prijzig en het toetsenbord ervan vind ik niet fijn, vandaar dat ik voor de Microsoft versie wil gaan.

Iemand misschien ervaring?
Godjira schreef op 28 September 2003 @ 19:44:
[...]

Damn, ben ik even blij dat ik toch niet voor die set ben gegaan. Ik zag een onwijs mooi keyboard van logitech en die heb ik dus toch maar meegenomen.

Het is deze trouwens:
[afbeelding]
Dat is dus de SE versie van het tobo wat je niet fijn vind ;) :P

Ja doe maar.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik vind dat de Microsoft kwalitatief net even beter is dan Logitech. Ook qua afwerking. Van Logitech is het allemaal zo goedkoop. Ok Logitech is 10 euro goedkoper dan de Microsoft maar als je een zwart toetsenbord hebt wie gaat dan een zilvere muis bij leveren? Ja dus Logitech(cordless optical deluxe) en dat doet Microsoft gewoon beter. Verder vind ik van Microsoft dat het bereik beter is (ok op 9m getest).

Ik ben nu Microsoft wel gewend maar ik vind de aanslag stukken beter dan logitech. Ik verkoop ze wel allebei maar je merkt gewoon het verschil. Logitech is wel grappig met het platte design maar het komt niet tot zijn recht als je gewend bent dat het tb iets hoger is. De software van Logitech is bagger als ik heel eerlijk mag zijn en ook qua aansluiten met dat USB en PS/2 terwijl als je het MS TB+muis aansluit er geen problemen zijn(no matter hoe je het aansluit(USB/PS/2)).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
NvE schreef op 28 September 2003 @ 20:22:
[...]

[...]

Dat is dus de SE versie van het tobo wat je niet fijn vind ;) :P
Ach ja, ben dus veranderd van mening. Heb em kunnen testen en vond em toch wel erg fijn achteraf. Goed, de MS is mooier afgewerkt, maar ja, heb toch wel dingen gehoord over wireless keyboard en gamen... niet de beste manier volgens een aantal mensen.

Profile

• Saeverix
itsalex schreef op 29 september 2003 @ 00:25:
Ik vind dat de Microsoft kwalitatief net even beter is dan Logitech. Ook qua afwerking. Van Logitech is het allemaal zo goedkoop. Ok Logitech is 10 euro goedkoper dan de Microsoft maar als je een zwart toetsenbord hebt wie gaat dan een zilvere muis bij leveren? Ja dus Logitech(cordless optical deluxe) en dat doet Microsoft gewoon beter. Verder vind ik van Microsoft dat het bereik beter is (ok op 9m getest).

Ik ben nu Microsoft wel gewend maar ik vind de aanslag stukken beter dan logitech. Ik verkoop ze wel allebei maar je merkt gewoon het verschil. Logitech is wel grappig met het platte design maar het komt niet tot zijn recht als je gewend bent dat het tb iets hoger is. De software van Logitech is bagger als ik heel eerlijk mag zijn en ook qua aansluiten met dat USB en PS/2 terwijl als je het MS TB+muis aansluit er geen problemen zijn(no matter hoe je het aansluit(USB/PS/2)).
kwalitatief is Microsoft niet beter dus, want de letter beginnen na een paar weken al van de toetsen te slijten... ga hem volgende week omruilen voor een Logitech Desktop MX set...

• Iliares
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik gebruik al 2 jaar de microsoft multimedia keyboard en alle letters staan er nog gewoon op.

[ Voor 3% gewijzigd door Iliares op 24-05-2005 16:38 ]

Pagina: 1