[VS.NET] debugging luistert niet ...

Pagina: 1
Acties:

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
Het debuggen van een Webforms application in Visual Studio .NET 2003 werkt niet. Wanneer ik een breakpoint op een willekeurig statement plaats, wil de debugger niet stoppen op dat punt.

Echter, bij een gewone Windows-application in Visual Studio, zijn er geen problemen bij het debuggen.

Ik heb mij al rot gezocht op configuratieinstellingen, maar bij mijn weten heb ik er geen enkele aanpassing aan gemaakt ( instellingen voor 'debugging' zijn deze zoals bij de installatie)

De gebruiker waarmee ik in Win2k inlog (administrator) is eveneens lid van de 'Debugger users'.

Zijn er hier Tweakertjes die mij verder kunnen helpen, want dat is toch wel zeer vervelend, niet ? ....

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

ASP.Net debugging aangevinkt in de properties van het project?
Staat het project uberhaupt wel in debugging modus?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Feyd-Rautha
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-08-2025
|:( inderdaad

ASP.NET debugging stond op False in mijn project properties. Daar nooit aan gedacht ...

God zal het u lonen :)

I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.